×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهندس بنیامین بیگدلی درباره فعالیت های این سامانه گفت: سامانه توزیع گیاهان با هدف یکپارچه سازی در توزیع محصولات گیاهان دارویی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد : گیاهان دارویی و داروهای گیاهی مورد تایید جامعه گیاه دارویی ایران در این سامانه عضو هستند و می توانند محصولات خود را از طریق آن معرفی نمایند.

مهندس بیگدلی درباره نحوه فعالیت این سامانه گفت: با شناسایی تولید کنندگانی که دارای گواهینامه های مورد تایید هستند ، محصول آنها جمع آوری شده و در بسته بندی های یکسان با هولوگرام جامعه گیاه دارویی ایران در غرفه هایی در سامانه توزیع می شود.

وی درباره شرکت های حاضر در این سامانه گفت : در حال حاضر ۲۰ شرکت معتبر در تولید محصولات گیاه دارویی در این سامانه حضور دارند که محصولاتشان در این سامانه توزیع می شود.

مدیر سامانه توزیع گیاهان دارویی در پایان گفت : با توجه به اینکه دو ماه از راه اندازی این سامانه می گذرد ، حضور ۲۰ شرکت معتبر گیاه دارویی در آن باعث دلگرمی است و بدون شک در آینده این سامانه با کلیه شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند همکاری خواهد کرد. با توجه به سیستم نظارتی که در این سامانه وجود دارد شهروندان می توانند با امنیت خاطر از این سامانه محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند چراکه تنها محصولاتی از طریق این سامانه توزیع می شود که دارای استاندارد ، کیفیت بالا و همچنین گواهینامه های معتبر و مورد تایید جامعه گیاه دارویی کشور هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.