×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع مشکل قارچ های پوستی با داروی گیاهی مایکودرم

تینه آ ورسیکالر عفونت قارچی شایع پوست است که به صورت لکه های کمرنگ و پوسته پوسته عمدتا در نواحی تنه و پشت بدن دیده می شود. عموما تنه،گردن و بازوها را مبتلا می کند و در نواحی دیگر بدن کمتر شایع است.

ضایعات به صورت لکه های صورتی، نقره ای و کمرنگ تر از نواحی سالم بدن دیده می شوند. ممکن است همراه با خارش خفیف باشند. نواحی کمرنگ در پوست های تیره تر بیشتر نمود پیدا می کند، برخی اوقات لکه ها شروع به پوسته پوسته شدن می کنند و ظاهری قهوه ای به خود می گیرند و سپس دوباره به حالت بدون پوسته و سفید رنگ باز می گردند.

با استفاده از لامپ فلورسانس وود نمای زرد سبز رنگی در نواحی مبتلا دیده می شود. این بیماری در نواحی مرطوب و دارای آب و هوای گرم بیشتر دیده می شود و هر سال تابستان عود می کند.

مایکودرم

مایکودرم

مایکودرم‌ (Mycoderm):

شکل‌ دارویی‌: لوسیون ۳۰ml (شرکت داروسازی باریج اسانس)

حاوی‌: اسانس‌ درمنه‌ با نام‌ علمی‌ Artemisia sieberi که‌ ماده‌ اصلی‌ آن ‌آلفاتوجون‌ می‌باشد و هر گرم‌ دارو حاوی‌ mg22-15 از آلفاتوجون‌ می‌باشد.

موارد مصرف: ضدقارچ‌ تینه‌آ ورسیکالر

راه‌ مصرف‌ و دوزاژ: لوسیون‌ روزی‌ ۲ بار به‌ مدت‌ ۲ تا ۴ هفته‌ در محل‌ مالیده‌ شود. لازم‌ است‌ دوره‌ درمان‌ تکمیل‌ گردد. در هر بار مصرف‌ ۳۰ قطره‌ و حداکثر تا ۳۵ قطره‌ استفاده‌ شود.

عوارض‌ جانبی‌: تاکنون‌ هیچگونه‌ عارضه‌ جانبی‌ برای‌ مایکودرم‌ گزارش‌ نشده‌ است‌ و تنها احتمال‌ بروز برخی‌ واکنشهای‌ خفیف‌ حساسیت‌ پوستی‌ می‌رود.

منع مصرف: ۱- حاملگی‌ ۲- اپیلپسی‌ ۳- ابتلا به‌ هرگونه‌ بیماری ‌تشنجی‌.

گردآوری: دکتر فرشته بتوئی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.