×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش شرکت های بهره‌برداری گیاهان دارویی در استان ایلام

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری مهر، ابراهیم پیرزادیان، کارآفرینی را منبع اصلی ایجاد شغل، رشد و توسعه اقتصادی در جامعه عنوان کرد و اظهار کرد: راهکار ایجاد اشتغال بیکاری فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی، کارآفرینی و کسب و کار طبیعت محور و تکمیل زنجیره ارزش در منابع طبیعی است.

وی بیان کرد: با توجه به سطح ۸۷ درصد منابع طبیعی استان، نگاه حاکم بر منابع طبیعی صرفاً اکولوژیک نبوده بلکه حمایت لازم از کسب و کارهای طبیعت محور صورت خواهد گرفت و مشاوره‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

وی، صدور مجوز برای ۱۲۶ شرکت بهره‌برداری، همکاری در واگذاری زمین برای طرح‌های اقتصادی و گیاهان دارویی، پیش بینی ۱۰ هزار هکتار برای زراعت چوب با بهره برداری ۲۰ الی ۳۰ ساله و واگذاری ۱۲ نهالستان جهت بکارگیری فارغ‌التحصیلان را بخشی از اقدامات این اداره کل در توسعه اشتغال معرفی کرد.

پیرزادیان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری جهت افزایش تولید و اشتغال با استفاده از ظرفیت‌های موجود در منابع طبیعی، اجرای کارگاه ایده پردازی و فرصت شناسی در منابع طبیعی را با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان برای مردم و دستگاه‌های مرتبط را ضروری دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.