×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعیین نرخ جدید خرید حمایتی زعفران

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری دنیای زعفران، در موسم برداشت زعفران و همزمان با خرید حمایتی زعفران به یکباره شرایط و ضوابط پیشین اعلامی توسط تعاونی روستایی تغییر یافت و موجب نارضایتی شدید زعفرانکاران شد ؛ موضوعی که به سبب کاهش قیمت زعفران در طرح خرید حمایتی زعفران با اعتراض شدید رسانه ها نیز همراه شد. در همان مقطع نیز بدین موضوع اشاره شد که اقدام تعاونی روستایی در تغییر شرایط خرید حمایتی زعفران از منظر قانونی و شرعی فاقد هرگونه مبنایی است.اکنون اما دکتر زنگنه، نماینده تربت حیدریه در مجلس، از اصلاح دستورالعمل مزبور به نفع کشاورزان خبر داده است که امر مبارکی است.

دکتر زنگنه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد : در پی تغییر دستورالعمل خرید زعفران که با دخالت اعضای شورای ملی زعفران صورت گرفته بود، دکتر زنگنه طی پیگیری های مستمر موفق شد نظر وزارت جهاد کشاورزی را به نفع کشاورزان تغییر دهد و نهایتا با کف قیمت زعفران ۳۸ میلیون و سقف ۴۱میلیون و ۳۵۰هزار تومان به تصویب رسید.

دستورالعمل مزبور در شورای قیمت گذاری وزارت خانه جهادکشاورزی مصوب و طی روز گذشته ابلاغ شد و مابقی مبالغ کشاورزان طی هفته جاری پرداخت خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.