×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید فرآورده‌های گیاهان دارویی به صورت قرص جوشان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، فاطمه حامدی، مجری طرح و مدیر عامل این شرکت فناوری با بیان اینکه تمرکز تحقیقاتی ما بر روی تولید فرآورده‌های داروهای گیاهی است، گفت: ما فرآورده‌های داروهای گیاهی را در قالب گرانول‌های جوشان فرموله کردیم.

وی با بیان اینکه فرمولاسیون این فرآورده‌ها به گونه‌ای است که مواد مؤثره گیاهان دارویی به صورت گرانول تولید شده است، اظهار کرد: این فرآورده‌ها به صورت جوشان هستند و همانند قرص‌های جوشان، در آب جوش و یا آب سرد، قابلیت حل شدن را دارند.

حامدی با بیان اینکه ما این محصول را در قالب قرص و گرانوله به تولید رساندیم، خاطر نشان کرد: تفاوت این محصول با سایر فرآورده‌های دارویی در این است که از ترکیبات ترکیبی و گیاهی و هیدروکلوئیدهای بومی در فرمولاسیون آنها بهره بردیم و فرمولاسیون آن به گونه‌ای است که در مدت یک دقیقه در آب سرد و یا آب جوش حل می‌شود و فرد در نهایت یک نوشیدنی گیاهی آماده دارد.

مجری طرح، یادآور شد: در این پروژه ما گیاهانی چون نعنا، زنجیل، دارچین، گل محمدی و به لیمو را به صورت جوشان به تولید رساندیم و مطالعات برای ارائه فرمولاسیون گرانول سایر گیاهان دارویی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح مراحل ثبت اختراع را طی می‌کند، افزود: این محصول به زودی وارد بازار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.