×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فراخوان برگزاری دومین جشنواره ملی پروفسور امیدبیگی

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی،‌ به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت های علمی و افراد صاحب نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان،  مجمع خیران نخبه پرور فارس و بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری شرکت دارویی زردبند، اقدام به اعطای جایزه علمی و همچنین بورس تحصیلی پروفسور رضا امید بیگی(پروفسور برجسته و پیشکسوت گیاهان دارویی کشور) نموده اند. نخستین جایزه در سال گذشته به برگزیدگان اعطا گردید و امسال دومین دوره این فرصت تشویقی برای محققان و نخبگان جوان برگزار خواهد شد.

دومین دوره این جایزه  به برگزیدگان از میان مخترعین یا دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد و یا متولدین این دو استان شاغل به تحصیل در دانشگاههای سراسر کشور که دارای پژوهش های کاربردی با محوریت گیاهان دارویی می باشند، اعطاء می گردد.

داوطلبان واجد شرایط لازم است که ابتدا از طریق سامانه ثبت نام نموده و مدارک و مستندات خود را بارگذاری نمایند. آنگاه افرادی که شرایط اولیه و حداقل امتیاز لازم را دارا باشند در مرحله اول انتخاب می گردند. سپس هیأت داوران مجمع خیران نخبه پرور فارس، مدارک و مستندات این منتخبین را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و افرادی که حائز بیشترین امتیاز هستند را به عنوان برگزیده معرفی خواهد نمود. برگزیدگان، علاوه بر دریافت لوح و گرفتن نشان طلایی برند علمی- معنوی منتخب برجسته کشوری، جایزه علمی مربوطه را نیز دریافت خواهند کرد.

متقاضیان می توانند تا تاریخ ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۰ از طریق لینک www.shiraz-feca.ir نسبت به دریافت اطلاعات تکمیلی، ثبت نام و ارسال مدارک و سوابق علمی و پژوهشی خود، برای شرکت در این فراخوان اقدام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.