×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید چند شرکت ایرانی از صنعت عطر فرانسه

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی، رویداد اعزام هیات تجاری و فناور به کشور فرانسه با محوریت صنعت عطر، اسانس و آرایشی-بهداشتی در بهمن ماه سال جاری با حضور جمعی از برترین شرکت های بخش گیاهان دارویی و معطر ایران برگزار شد.

در این رویداد که توسط شرکت Arômède برگزار شد، از برترین شرکت های بخش خصوصی فعال فرانسوی، مراکز علمی و آموزشی مرتبط و همچنین سندیکا و قطب رقابتی عطر، رایحه و آرایشی و بهداشتی این کشور (در جنوب و مرکز فرانسه) بازدید صورت گرفت و با مدیران ارشد این سازمان ها گفتگو و تبادل نظر انجام شد.

دکتر حسین خصاف، مسئول تیم برگزاری رویداد در همین زمینه توضیح داد، علاوه بر بازدیدها و گفتگوهای انجام شده، نشست های تجاری B2B میان طرف های ایرانی و همتایان فرانسوی برگزار شد و زمینه های همکاری در زمینه های مختلف مورد علاقه طرفین بررسی شد.

وی در زمینه اهداف این رویداد به آشنایی با زنجیره ارزش عطر و رایحه، گسترش همکاری های اقتصادی و فنی، توسعه بازار و صادرات برای شرکت های ایرانی و همچنین برطرف کردن نیاز شرکت های ایرانی در این بخش، اشاره کرد و افزود در این رویداد علاوه بر شرکت های مطرح و باسابقه کشور، ۵ شرکت دانش بنیان، یک شرکت خلاق و دو شرکت فناور حضور داشتند.

در مجموع ده شرکت در این رویداد شرکت داشتند که شرکت های ایران گلاب، تقطیران، طعم و عطر مگنولیا، گیاهان دارویی پرند، راهکارهای مهندسی پاک، داروسازی کیمیاگر طوس برخی از شرکت های حاضر در این رویداد بودند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.