×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سفر به کشور فرانسه با هدف آشنایی با صنعت عطر و اسانس

اعزام هیات تجاری و فناور به کشور فرانسه

به اطلاع می رساند سفری با هدف آَشنایی با بازار، انجام مذاکرات تجاری و توسعه بازار و صادرات به مقصد کشور فرانسه با محوریت بخش عطر و اسانس در بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد. برگزاری نشست تجاری با همتایان فرانسوی در حوزه عطر و اسانس، نشست مشترک با اعضا و مسئولین سندیکای ملی عطرسازی فرانسه، نشست مشترک با جامعه عطرسازان فرانسه، بازدید از مراکز مهم و معتبر فرانسوی در زمینه تولید تجهیزات استحصال ماده موثره گیاهان دارویی و معطر، بازدید از شرکت های عطرسازی و بازدید از موزه و کارگاه فرگونارد برخی از برنامه های تدارک دیده شده برای این هیات تجاری و فناور است.
برای حضور در این رویداد، کلیه فعالین اقتصادی و متخصصان بخش گیاهان دارویی و معطر ایران، نهایتا تا سی ام آبان ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رویداد ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است، افرادی که تا بیستم آبان ثبت نام نمایند شامل تخفیف ثبت نام زودهنگام خواهند شد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان گلاب و عرقیات از حامیان معنوی این رویداد می باشند. لازم به ذکر است طی تفاهم های به عمل آمده میان مجری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان، خلاق و فناور می توانند به میزان ۱۵ میلیون تومان حمایت مالی برای شرکت در این رویداد دریافت نمایند.
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های ۰۳۱۵۵۵۷۸۸۰۶ یا ۰۹۹۰۳۳۳۴۰۶۴ تماس حاصل نموده و و در صفحه فارسی وب سایت شرکت ارومد (بخش سفر فرانسه) ثبت نام خود را کامل نمایید.
https://www.aromede.com/fa.html

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.