×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۲۶ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای فعالان طب سنتی لرستان مجوز صادر می شود

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس فراخوان دانشگاه علوم پزشکی لرستان افرادی که با رعایت ضوابط و اخلاق حرفه ای سال ها در حوزه طب سنتی ایرانی فعالیت کرده اند، برای تعیین تکلیف چگونگی ادامه فعالیت، ظرف مدت سه ماه فرصت دارند مدارک خود را برای تأییدیه به اداره طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارائه کنند.

طبق آیین نامه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پزشکان و فارغ التحصیلان رشته های پیراپزشکی که دوره های مربوط به طب سنتی را گذرانده باشند می توانند با اخذ تأییدیه از اداره طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و در ادامه تأیید وزارت بهداشت مجوز رسمی فعالیت را دریافت کنند. همچنین افرادی که فاقد مدرک دانشگاهی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی هستند با تأییدیه اتحادیه صنف عطاران مبنی بر داشتن حداقل ۲۰ سال سابقه در این زمینه، می توانند برای اخذ مجوز به اداره طب سنتی ایرانی دانشگاه مراجعه کنند.

بدیهی است فقط تا مدت زمان تعیین شده (سه ماه) درخواست های اخذ مجوز ترتیب اثر داده خواهد شد. همچنین از فعالیت مراکز فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد و با افراد متخلف برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

متقاضیان می توانند اطلاعات کامل آیین نامه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که روی صفحه اصلی سایت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار دارد مطالعه و یا به دفتر نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به آدرس خرم آباد، میدان انوشیروان رضایی مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.