×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عرضه دمنوش های جدید و متفاوت مهرگیاه

آقای کاظمی مدیر فروش سازمانی شرکت مهرگیاه درباره نحوه برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی گیاهات دارویی فرآورده های طبیعی و طب ایرانی، به خبرنگار شبکه خبری گیاهان دارویی گفت:  این دوره هم مثل سایر دوره های نمایشگاه به خوبی برگزار شده است و بنظرم میتواند خروجی خوبی داشته باشد. حتی بنظرم برگزاری نمایشگاه در زمان مناسبی اتفاق افتاد ولی ای کاش روز جمعه هم در تاریخ بازدید از نمایشگاه حذف نمیشد چرا که اقشار مختلفف بیشتر در آخر هفته زمان آزاد دارند و مایل به بازدید هستند.
وی درباره استفاده از گیاهان دارویی بومی ایران در محصولات مهرگیاه گفت: بیشتر از ۸۵ درصد محصولات ما ،از گیاهان کشور تهیه میشود. سیاست شرکت مهرگیاه این است که محصولات کاملا ایرانی را تولید و عرضه کند. گیاهانی مثل گل گاوزبان، سنبل الطیب،بابونه و… تماما از گیاهان بومی کشور هستند که در محصولات ما بکار گرفته شده است. شرکت مهرگیاه پایه آن بر اساس کیفیت است و برای اولین بار  این شرکت از خود گیاه برای تهیه دمنوش استفاده کرد ، بطوریکه مصرف کننده میتواند براحتی تشخیص دهد چه گیاهانی با هم میکس شده اند. همچنین برای اولین بار از الیاف طبیعی برای تی بگ بکار گرفته شده است. هیچ گونه ماده افزودنی، اسانس و رنگ در دمنوشهایمان استفاده نمیکنیم و یک محصول کاملا طبیعی و ایرانی را تولید و به بازار عرضه میکنیم.
در ادامه وی راجع به محصولات جدید شرکت مهرگیاه توضیح داد: در این نمایشگاه ما محصول جدیدی را رونمایی نکردیم اما جدیدترین محصولات تولید شده ما در این نمایشگاه به مردم معرفی شدند، همانطور که میدانید شرکت مهرگیاه اساس فعالیتش تولید دمنوشهای گیاهی و میوه ای ست، سه محصول جدید در این حوزه داشتیم که از جمله آن دمنوش جو و برنج قهوه ای که با هم میکس شده و این محصول  برای سلامت پوست و مو و حتی رویش مو موثر هستند، همچنین محصول جدید دیگر ما دمنوش آویشن هست که این دمنوش در جلوگیری از آلرژی فصلی، زکام ها و عفونتهای تنفسی و.‌‌.. موثر است.
اقای کاظمی در ادامه گفت: بنظر من ستاد گیاهان دارویی باید در آگاه کردن مردم از این رویداد تلاش زیادی داشته باشد. از طرف دیگر برای کسانی که به هر نحوی موفق به بازدید از نمایشگاه نشدند ،پوشش خبری مناسبی از جشنواره ارائه دهد.
یک اتفاق مثبتی که در این دوره شاهد بودیم حضور بخش دانش آموزی در این نمایشگاه بود. ستاد توانسته  در این دوره دانش آموزان خوب و آگاه در این زمینه را شناسایی کند که واقعا با وجود سن کم آنها باانگیزه و توانمند هستند و انشالا که درآینده چنین پتانسیلی حمایت شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.