×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شوینده های گیاهی عطرینه بزودی عرضه میشود

خانم موسوی مدیرعامل شرکت عطرینه در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری گیاهان دارویی راجع به برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فراورده های طبیعی و طب ایرانی گفت:ما چهارمین سالی ست که در نمایشگاه شرکت داریم و هرسال نسبت به سال قبل نحوه برگزاری این جشنواره بهتر شده است. امسال بنظر میرسد بخاطر آب و هوای بارانی این روزهای تهران آمار بازدیدکننده ها کمتر از سالهای قبل بوده ولی در روز سوم نمایشگاه جمعیت خوبی از نمایشگاه استقبال کرده اند. همچنین وضعیت و نظم غرفه ها خیلی خوب بوده است و جا دارد همینجا ما از دکتر عصاره تشکر کنیم.

خانم موسوی در ادامه  گفت: بنظر من، ما تولیدکنندگان ایرانی فقط نیاز به حمایت داریم . همین که ستاد گیاهان دارویی بتواند در راستای جلوگیری از ورود کالاهای خارجی خصوصا کالاهای چینی قدم بردارد خیلی به ما تولیدکنندگان کمک کرده است.

موسوی در ادامه درباره رونمایی محصولات جدیدشان توضیح داد: محصولات شرکت ما شامل خوشبوکننده های زیست محیطی ست که پایه ی آنها آب است و استاندارد اروپا را دارد. همچنین ما محصولات صد درصد گیاهی را تولید میکنیم که خاصیت دارویی دارند. در این نمایشگاه هم ما شوینده هایی که گیاهی هستند را رونمایی کردیم که انشالا بزودی در بازار عرضه خواهیم کرد.

در ادامه خانم موسوی درباره کاربرد گیاهان دارویی بومی در محصولات شرکتشان گفت:  بیشتر خوشبو کننده های ما که صد درصد گیاهی هستند از گیاهان دارویی نظیر اکالیپتوس، اسطوخدوس،پونه، نعنا و… که از جمله گیاهان دارویی کشور هستند بکار گرفته شده است.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.