×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملیاتی شدن توسعه گیاهان دارویی خراسان‌شمالی

 

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از  ایسنا، «مجید پورعیسی» در سومین نشست کارگروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت گیاهان دارویی استان در سال جاری اظهار کرد: توانمندی‌ها و قابلیت‌های فراوانی در حوزه گیاهان دارویی در خراسان‌شمالی وجود دارد که باید این ظرفیت‌های بالقوه با مشارکت و هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی به فعلیت دربیاید.

وی افزود: در نشست بعدی باید برش استانی سند ملی توسعه گیاهان دارویی هم ارائه و وظایف همه دستگاه‌های اجرایی مشخص شود و در ادامه سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های عملیاتی پیش‌بینی و اجرایی شود، چون همه ما به اهمیت گیاهان دارویی آشنا هستیم و اکنون نیازمند اقدامات اجرایی با نگاه کارشناسانه هستیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط مانند سازمان جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و … نیازهای خود در زمینه آموزش را احصا و اعلام کنند تا با توجه به حضور رئیس انجمن گیاهان دارویی ایران در خراسان‌شمالی، با حمایت و کمک این انجمن کلاس‌های آموزشی برگزار شود.

پورعیسی خاطرنشان کرد: موضوع توسعه صنعت گیاهان دارویی یکی از اولویت‌های برنامه ششم توسعه و سند جامع فرصت‌های سرمایه گذاری استان بوده و تحقق آن مستلزم نگاه و اهتمام ویژه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.