×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه آموزشی شناخت، تولید و فرآوری گیاهان دارویی در زنجان

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی ، جمشید مکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همکاری با سایر دستگاه‌ها در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی مهم‌ترین رویکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان است.

وی از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌افزایی در زمینه شناخت، تولید و فرآوری گیاهان دارویی خبر داد و افزود: این دوره با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه این دوره به دو صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در این دوره شرکت‌کنندگان آشنایی با گیاهان دارویی مهم و اقتصادی، کشت، داشت و برداشت و نحوه اسانس و عرق‌گیری را می‌آموزند.

مکی محل برگزاری این دوره را پژوهشکده فناوری‌های نوین زیستی اعلام و اظهار کرد: طول این دوره سه روزه بوده و از ۱۹ تا ۲۱ تیر‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اقتصاد امروز گیاهان دارویی و ترکیب‌های طبیعی یکی از اقلام سودآور در صنعت محسوب می‌شود، عنوان کرد: همین موضوع توجه در صنایع دارویی، آرایشی – بهداشتی و غذایی و استفاده از گیاهان دارویی برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد افزایش می‌دهد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۰۵۴۲۵۴ تماس حاصل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.