×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت از طرح­‌های فناورانه تا مرحله تولید محصول

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از ایسنا منطقه اردبیل، محمد صادق بیجندی در این بازدید، امکانات و فضای فیزیکی این مرکز را برای فعالیت افرادی که دارای ایده و طرح­های فناورانه هستند مناسب دانست و افزود: سازمان تجاری­ سازی جهاددانشگاهی آمادگی دارد این طرح­ها را تا مرحله ایجاد تکنولوژی و محصول دانش بنیان حمایت نماید.

وی افزود: فعالان واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل ضمن می­توانند در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید و اشتغال‌زایی گام بردارند.

در این بازدید سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل با بیان اینکه ۲ طرح حمایتی برای شرکت­های مستقر در این مرکز در نظر گرفته شده است افزود: این حمایت شامل بسته ده تا سی میلیون ریالی در مرحله پیش رشد طرح و بسته سی تا پنجاه میلیون ریالی در مرحله رشد می­‌باشد.

مهران محمدی تصریح کرد: تاکنون ۱۶ طرح فناورانه از سوی ۱۱ واحد فناور مستقر در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل مطرح شده است و با ایده ­های جدید ارائه شده در آینده این میزان به ۲۰ طرح خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۴ اختراع توسط شرکت­‌های مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل به ثبت رسیده و ۲ محصول در مرحله رسیدن به تجاری سازی است خاطرنشان کرد: در سال گذشته در جشنواره جایزه بزرگ اختراعات سه شرکت تا مرحله پایانی پیش رفتند همچنین مقالات بی‌شماری از سوی محققان این شرکت­ها در کنفرانس و سمینارهای بین المللی، منطقه ای و ملی مورد پذیرش قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.