×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جزئیات جشنواره محصولات آرایشی بهداشتی گیاهی اعلام شد / نحوه بازدید، اخذ غرفه و ثبت نام

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، دبیرخانه جشنواره محصولات آرایشی بهداشتی گیاهی اعلام کرد این جشنواره از تاریخ ۲۵ آذرماه ۱۳۹۴ لغایت ۴ دیماه ۱۳۹۴ به مدت ده روز در محل باغ گیاهشناسی ملی ایران برگزار می شود.

در این جشنواره انواع فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی که در فرمولاسیون آنها از ترکیب‌های طبیعی، عصاره‌ها و اسانس‌های گیاهی استفاده شده قابل عرضه هستند.

بازدید و خرید از این نمایشگاه برای عموم مردم و علاقمندان و متخصصان آزاد می باشد و علاقمندان می توانند به صورت همزمان از جشنواره محصولات آرایشی بهداشتی گیاهی و همچنین باغ زیبای ملی گیاهشناسی ایران دیدن نمایند.

آدرس برگزاری جشنواره کرج، خروجی پیکانشهر، بیست متری دوم سرو آزاد، بلوارو مراتع، موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور می باشد.

شرکت های متقاضی می‌توانند به دو صورت در این جشنواره شرکت نمایند.

۱- به عنوان حامیان جشنواره: در این صورت انتخاب محل غرفه با شرکت بوده و همچنین عنوان این شرکت ها در بروشور، پوستر، سایت‌ موسسه، سایت‌های تبلیغاتی و همراه اول معرفی خواهند شد. حداقل مبلغ پرداختی شرکت های حامی ۱۰ میلیون تومان می باشد.

۲- حضور شرکت ها با اجاره غرفه : در این صورت  اجاره غرفه ۹ متری به مبلغ ۲ میلیون تومان، اجاره غرفه۱۲ متری به مبلغ ۳ میلیون تومان و اجاره غرفه ۱۸ متری به مبلغ ۴ میلیون تومان می باشد.

شرکتها و تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی می توانند در صورت تمایل به شرکت در این جشنواره، حداکثر تا ۱۰ آذرماه ۱۳۹۴،   فرم پیوست را تکمیل نموده و به دبیرخانه ارسال نمایند و جهت عقد قرارداد در موسسه حضور به هم رسانند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر،  شماره تلفن ۴۴۷۸۷۲۷۷-۰۲۱ (خانم مهندس عسکری) آماده پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان و شرکتهای متقاضی حضور در این نمایشگاه می باشد.

دانلود فرم ثبت نام شرکتهای متقاضی اخذ غرفه و حامیان جشنواره

جشنواره آرایشی بهداشتی گیاهی

پوستر اولین جشنواره محصولات آریشی بهداشتی گیاهی

  1. استاد رشیدی

    من همیشه نظر میدم اما هیچوقت ثبت نمیشن…
    اخه چه وضعشه؟؟؟شاید مطلبی یا سوالی داشتیم بازم اینجوری رسیدگی میشه؟؟
    والا اینجوری نمیشه رسیدگی کنید به نفع هم میشه.
    بازم ممنون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.