×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گرده گل ، کامل ترین ماده غذایی طبیعی!

سید علی کشاورز، مدیر گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران  درباره گرده گل گفت: گرده گل یکی از مکمل‌های غذایی است که برای تقویت ضربان قلب پس از فعالیت جسمانی و حفظ حالت طبیعی آن بسیار مفید است.همچنین گرده گل یکی از انواع مکمل‌های غذایی به حساب می آید. درحالیکه ما اغلب مکمل‌های گیاهی را بصورت دمنوش که در درمان بیماری‌ها  استفاده می‌شوند را می شناسیم .

دانه های گرده

دانه های گرده

گرده گل یکی از مکمل‌های غذایی است که در تقویت ضربان قلب پس از فعالیت جسمانی و حفظ حالت طبیعی آن بسیار مفید است.گرده گل به‌عنوان کامل‌ترین ماده غذایی طبیعت معرفی شده است، البته امروزه بسیاری از افراد از مکمل‌های طبیعی دیگری را برای دستیابی به تناسب اندام و نیز افزایش انرژی‌شان استفاده می‌کنند.

دانه های گرده

دانه های گرده

ایشان همچنین متذکر شدند ، که مصرف مکمل سیر بمدت ۸ تا ۱۶ هفته به کاهش ۹ تا ۱۲ درصدی کلسترول خون کمک می‌کند. البته باید توجه شود که مصرف بیش از حد آن موجب سوزش معده می‌شود.مکمل سیر آنتی‌ویروس است, به کاهش فشار خون بالا و تنظیم کلسترول خون و تنظیم سیستم گردش خون بسیار کمک می‌کند. در اروپا به‌عنوان یک درمان تأیید شده برای بیماری‌های قلبی و عروقی توصیه می‌شود، همچنین برای پیشگیری از سرماخوردگی و درمان آنفلوآنزا مفید است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.