×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با فارس در اصفهان با اشاره به هدف برگزاری این کلاس‌ها، اظهار کرد: بالا بردن سطح آگاهی مردم نسبت به استفاده از داروهای گیاهی برای درمان بیماری‌ها، ارائه مطالب آموزشی به مردم درباره معایب غذاهای فست‌فود و آماده از جمله اهداف برگزاری این کلاس‌هاست.

وی به مباحث در نظر گرفته شده در این کلاس‌ها از روز ۶ تیرماه در روزهای شنبه هر هفته اشاره کرد و افزود: از جمله مباحثی که قرار است توسط زهرا شهیدی، سخنران و متخصص داروهای گیاهی مطرح شود شامل تاثیرات مثبت مصرف گیاهان دارویی در ماه رمضان، تاثیر مزاج‌ها بر زندگی و همچنین اثرات مثبت استفاده از گیاهان دارویی بر پوست است.

رئیس فرهنگسرای خانواده اصفهان ادامه داد: از سال گذشته تاکنون با بهره‌گیری از شعار «عقل سالم در بدن سالم است» اقدام به برگزاری این کلاس‌ها کرده‌ایم، چرا که معتقدیم جسم سالم بر روح و جامعه سالم تاثیر می‌گذارد.

وی عنوان کرد: متاسفانه آمارها نشان می‌دهد که شیوع بسیاری از بیماری‌ها در جامعه امروز ناشی از مصرف بالای مردم از فست‌فودهاست و امیدواریم برگزاری کلاس‌های گیاهان دارویی تا حدودی بتواند مردم را با فواید مصرف آنها و همچنین معایب مصرف غذاهای آماده آشنا کند.

کریمی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از مردم اطلاعی از این موضوع ندارند که با مصرف گیاهان دارویی می‌توانند بیماری‌های خود را بدون مصرف داروهای شیمیایی درمان کنند.

وی بیان کرد: از روز ۷ تیرماه همچنین در روزهای یکشنبه، کلاس‌های تناسب اندام و زیبایی پوست با مصرف گیاهان‌ دارویی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای خانواده اصفهان ادامه داد: با نگاهی به وضعیت معیشت نیاکان ما در گذشته این مهم مشخص می‌شود که یکی از دلایل سلامت همیشگی آنها، توجه به مصرف صبحانه مفصل و عدم استفاده از داروهای شیمیایی بوده است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها تا پایان خردادماه فرصت دارند که با حضور در فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان جی، جنب ورزشگاه پیروزی جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.