×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نهمین جشنواره گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی اصفهان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایرنا، سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از تولیدکنندگان داخلی گیاهان دارویی، معرفی اهمیت این گیاهان، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری عنوان کرد.

سید اصغر سقائیان نژاد افزود: توسعه و رشد گیاهان دارویی در دو بخش تولید و بازاریابی بین المللی توسعه پیدا کند می تواند حداقل هشت درصد تولید ناخالص را به خود اختصاص دهد.

وی بیان داشت: امروزه استفاده از گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی به عنوان یکی از رویکردهای کشورهای صنعتی مورد توجه قرار دارد.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: از این رو، این سازمان سعی کرده تا با برگزاری جشنواره ها و همایش های تخصصی به معرفی هر چه بهتر از این صنعت و نیز تولیدکنندگان برتر کشوری بپردازد.

وی تصریح کرد: ایجاد رقابت سالم میان تولیدکنندگان برای ارتقای کیفی تولید، رعایت استانداردها و معیارهای جهانی، توسعه صادرات گیاهان دارویی و ارتقاء شناخت شهروندان در زمینه گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی از دیگر اهداف برپایی این جشنواره است.

سقاییان نژاد افزود: این جشنواره در قالب ۳۰ غرفه از امروز تا ۳ بهمن ماه با حضور نمایندگانی از استان های تهران، فارس، خراسان، همدان و قم برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه انواع گیاهان دارویی، ادویه جات، عرقیات و روغن های گیاهی، عسل و دیگر فراورده های طبیعی با تخفیف ویژه از ۱۰ تا ۳۰ درصد عرضه می شود .

سقائیان نژاد ارائه مشاوره رایگان در مورد گیاهان دارویی و تغذیه سالم توسط کارشناسان خبره، اجرای برنامه های شاد با مضمون تعذیه سالم و پذیرایی با دمنوش های گیاهی را از جمله برنامه های جشنواره ذکر کرد و افزود: برگزاری مسابقه همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز هر شب از دیگر برنامه های این جشنواره می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.