×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارخانه تولید اسانس و عرقیات گیاهی در ارومیه به بهره برداری رسید

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری مهر، استاندار آذربایجان غربی در آیین افتتاح این پروژه گفت: توسعه کارآفرینی و تسهیل زمینه فعالیت سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی در استان، راهگشا و یکی از موثرترین راهکارهای رفع مشکل بیکاری در استان است.

قربانعلی سعادت ادامه داد:‌ امروز رفع مشکل بیکاری مهمترین مطالبه و دغدغه جوانان و مردم استان است لذا در جهت رفع این معضل از تمام مدیران و مسئولان و همچنین بخش خصوصی در استان انتظار همکاری، تلاش و همت بیشتر داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان راکد یا نیمه فعال هستند، افزود: در تلاش هستیم با رونق و فعال سازی این واحدها، زمینه و فرصت های جدید شغلی برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان فراهم کنیم.

برای احداث این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و با تنوع تولید ۶۰ نوع عرقیات گیاهی و اسانس، ۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای ۸ نفر نیز بصورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم گیاهان دارویی در کشور است که با کشت، تولید و فرآوری علمی در نقاط مختلف استان زمینه صادرات این نوع گیاهان بصورت بسته بندی و علمی فراهم می شود .

این استان سالانه  با تولید بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر انواع عرقیات گیاهی مقام نخست کشور را در تولید این محصولات  به خود اختصاص داده است ولی تاکنون از این ظرفیت به خوبی استفاده نکرده است.

  1. سجادنورمحمدی

    سلام آیا اسانس آنغوره هم تولیدمیکنید

  2. روزبیانی

    سلام شماره تماس شرکتو میخواستم

  3. دکتر نجف زاده

    با سلام
    در رابطه با خبر بهره برداری کارخانه تولید اسانس و عرقیات گیاهی در ارومیه، ممنون می شوم آدرس این کارخانه را هر چه زودتر برای بنده ارسال نمایید.
    با تشکر

    • سردبیر

      با سلام
      متاسفانه آدرس دقیق این کارخانه در اختیار ما قرار نگرفته است. موفق باشید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.