×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

راه درمان انواع سردرد در هنگام روزه‌داری

سلامانه :یک متخصص طب سنتی راه‌های درمان انواع سردرد را در هنگام روزه‌داری تشریح کرد و گفت: طب سنتی برای سردردهای میگرنی،کم خونی و سینوزیتی توصیه‌های ویژه دارد.


غلامرضا کردافشاری در گفت‌وگو با فارس در رابطه با راه درمان انواع سردرد در هنگام روزه‌داری با استفاده از طب سنتی گفت: سحری نخوردن یکی از علل سردرد به هنگام روزه داری است به همین دلیل روزه داران هرگز بدون سحری روزه نگیرند و اگر خواب ماندند در افطار بعدی با آب گرم و خرما افطار را باز کنند و در خوردن وعده شام بعد از افطار، عجله نکنند.


سردرد میگرنی و کلاهخودی


وی ادامه داد: کسانی که در ماه مبارک رمضان دچار سردرد می‌شوند و سردرد از نوع میگرن‌(درد شقیقه)‌باشد باید مقداری عسل را با یک لیوان آب جوش مخلوط و کمی آب لیموترش در آن بریزند و یکبار بعد از سحری و یک بار شب قبل از خواب میل کنند.


سردرد ناشی از کم خونی


این متخصص طب سنتی افزود: اگر سردرد ناشی از کم خونی است همان عسل را با آب جوش شربت کرده و بدون آب لیمو ترش مصرف کنند.


کردافشاری تصریح کرد:همچنین یک بار بعد از سحری و یک بار قبل از خواب. روزه‌داران سعی کنند از قبل،عسل خوب برای ماه مبارک رمضان تهیه کنند.


سردرد سینوزیتی


وی ادامه داد: روزه‌دارانی که دچار سردرد ناشی از سینوزیت شده‌اند و درد آن در هنگام روزه برایشان مشکل‌ساز شده از سیستم تخلیه بخور و مخلوطی از روغن بنفشه یا بنفشه بادام هر شب قبل از خواب استفاده کنند.


این متخصص طب سنتی گفت: نوشیدن رقیق چای باعث کاهش سردرد در این ایام می شود و کم‌کم باید مقدار مصرف چای را کم کنند تا در زمان روزه دچار سردرد نشوند. همچنین روزه داران باید بدانند حتماً وعده سحری را بخورند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.