×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نوشابه گیاهی انرژی زا به بازار آمد

نوشیدنی‌ انرژی‌‌‌زای استقلال و پرسپولیس، یک نوآوری جدید، و نسل جدیدی از نوشابه‌های انرژی‌زای فراسودمند محسوب می شود که دارای عطر و طعم جدید، و خواص طبی گوناگون می باشد. تولید این نوشیدنی، قدمی بزرگ در مسیر مهمی است که فرهنگ تغذیه‌ای انسان‌ها را به سمت روش‌های سالم سوق می دهد. این محصول از یک سو محتوی ترکیبات کاملاً طبیعی است و از سوی دیگر فرمولاسیون آن برگرفته از گنجینه وسیع دانش طب ایرانی می باشد؛ فرمولاسیونی کاملا انحصاری در ایران و جهان.

تغییر ذائقه به دلیل طعم و عطر منحصر به فرد
وجود اجزای معطر طبیعی در ترکیب این نوشیدنی، باعث شده است که این نوشیدنی کاملا متفاوت و خاص باشد و ذائقه افراد را تغییر دهد.
چرا انرژی‌زای طبیعی؟
از نظر سلول‌ها ، موادی که ترکیبی طبیعی دارند می توانند تاثیرات مثبت بر سلامت انسان بگذارند. نوشابه استقلال و پرسپولیس دارای مواد اولیه طبیعی همانند لیمو، لمون گراس و زنجبیل است و فاقد هرگونه مواد شیمیایی مصنوعی است.
 از دیدگاه طب ایرانی از آنجایی که مزاج این فرآورده گرم بوده و می تواند بلغم ها و رطوبت های اضافه دستگاه گوارش و بدن را پاکسازی کند باعث افزایش توان و قدرت بدنی خواهد شد.
از طرفی باعث تقویت نیروی حافظه، هاضمه، معده و کبد می شود.

همچنین به دلیل وجود املاح، ویتامین‌ها، بیوفلاونوئیدها و مواد دیگر در این نوشابه، این تاثیرات بر روی بدن انسان رخ می دهند:
 افزایش انرژی و توان بدنی، و رفع خستگی
 پاکسازی بدن از انواع سموم مختلف از جمله مواد آلاینده در شرایط آلودگی هوا
 پیشگیری از بروز سرطان بدلیل اثرات آنتی اکسیدانی
 تقویت قوای جنسی
 بهبود عملکرد مغز و کلیه سلول‌های عصبی
 تقویت سیستم قلب و عروق و پیشگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی
 تقویت سیستم ایمنی بدن
 تقویت عملکرد سیستم گوارش و کمک به هضم مواد غذایی

چرا رفع خستگی؟

این نوشیدنی با اجزای مختلف خود، می تواند روی چرخه تولید انرژی در سطح سلول موثر باشد، و از طرف دیگر از آسیب سلول‌های بدن ناشی از مواد سمی جلوگیری کند. مجموع این اتفاقات باعث می شود قوای بدنی انسان افزایش یابد. بدیهی است که با مصرف ترکیبی که انرژی طبیعت را به بدن انسان منتقل می کند، خستگی ناشی از کار روزانه، خستگی ذهنی، خستگی به‌ دنبال فعالیت ورزشی، و خستگی مرتبط با بیماری‌ها کاسته می شود.

شب‌های امتحان
توصیه این است که دانش‌آموزان و دانشجویان در طول ترم مطالعه کنند و شب‌های امتحان تنها به مرور مطالب بپردازند. اما نوشابه استقلال و پرسپولیس بدلیل ترکیبات فزاینده هوشیاری، این خاصیت را دارد که کمک می کند که شب امتحان افراد بیدار و هوشیار بمانند. از طرف دیگر به بهبود کیفیت خواب افراد کمک می کند.

محصولی برای همه افراد در همه سنین
یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز کننده این محصول، قابل استفاده بودن برای همه افراد است( زنان و مردان، کودکان، جوانان و افراد مسن). دلیل آن‌ هم ساده است: وجود ترکیبات تشکیل دهنده طبیعی که برای بدن همه انسان‌ها مفید است.

افزایش شور و نشاط، و سایر تاثیرات اجتماعی این محصول:
تنش‌های روزمره و فعالیت‌های بدنی، نگرانی‌ها و اضطرابات، موجب خستگی انسان می شود. خستگی باعث می شود تعداد زیادی از ساعات مفید افراد اجتماع از بین برود. مصرف مواد غذایی مصنوعی سبب بروز بیماری‌های گوناگونی می‌شوند و بار سنگینی بر سلامت جامعه تحمیل می کنند و در مقابل، این نوشابه از بروز تعدادی از بیماری‌های مهم پیشگیری می کند. مصرف این نوشابه، می تواند باعث کاهش اتلاف وقت ناشی از خستگی‌ها می شود، لذا سبب افزایش شور و نشاط افراد گردد. با جمع کردن این نتایج، به بهبود سلامت، اقتصاد و تحرک در جامعه کمک می کند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.