پس از شناسایی و ارجاع متخلفان به دستگاه قضایی که اقدام به برداشت و بوتهکنی غیرمجاز گونههای مرتعی بهویژه موسیر کرده بودند، با دستور دادستان شهرستان تیران، افراد متخلف ملزم شدند در فرآیندی نظارتشده در احیای گونه تخریبشده مشارکت کنند.
با اجرای پروژه بین المللی ترسیب کربن در فارس تاکنون دو هزار و ۶۰۰ هکتار از عرصه های طبیعی تخریب شهرستان ممسنی یافته احیاء شده است.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بستک گفت: برداشت گیاه دارویی آویشن در رویشگاه های بستک، غیرمجار اعلام شد و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
مدیر ترویج سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مردم را از مرتع به مزارع برگردانیم.


