×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین مطالب

امروز : جمعه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۵  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجازات متخلفان بوته کنی، احیای گونه تخریب‌شده
22 اردیبهشت 1405

پس از شناسایی و ارجاع متخلفان به دستگاه قضایی که اقدام به برداشت و بوته‌کنی غیرمجاز گونه‌های مرتعی به‌ویژه موسیر کرده بودند، با دستور دادستان شهرستان تیران، افراد متخلف ملزم شدند در فرآیندی نظارت‌شده در احیای گونه تخریب‌شده مشارکت کنند. 

احیای دو هزار و ۶۰۰ هکتار از عرصه های طبیعی ممسنی
01 شهریور 1398

با اجرای پروژه بین المللی ترسیب کربن در فارس تاکنون دو هزار و ۶۰۰ هکتار از عرصه های طبیعی تخریب شهرستان ممسنی یافته احیاء شده است.

ممنوعیت برداشت  آویشن در رویشگاه های بستک
17 اردیبهشت 1398

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بستک گفت: برداشت گیاه دارویی آویشن در رویشگاه های بستک، غیرمجار اعلام شد و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

مردم تخریب مراتع را کنار بگذارند و به مزارع برگردند
17 شهریور 1397

مدیر ترویج سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مردم را از مرتع به مزارع برگردانیم.