×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
تولید شوینده گیاهی از گیاهان جنگلهای کشور

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از باشگاه خبرنگاران، وحید رضایی اهری با بیان این مطلب گفت:  تولید شوینده ای که کلیه مواد تشکیل دهنده آن گیاهی بوده و هیچ گونه عوارضی زیست محیطی و حساسیت های پوستی و تنفسی ایجاد نمی نماید.

 وی گفت:  با توجه به وجود تحریم های کنونی و این که مواد اولیه  شوینده های رایج در کشور از خارج تهیه می گردد قابل ذکر است کلیه مواد اولیه شوینده کاملا گیاهی از جنگل های ارسباران تهیه می گردد و هیچ گونه  وابستگی به خارج از کشور وجود ندارد پس از برداشت گیاهان  از جنگل های ارسباران با انجام فرمولاسیون خاصی که بر روی آنها داشته ام شوینده گیاهی آماده مصرف می باشد.

 رضایی تصریح کرد:  مشخصات فنی این شوینده شامل ترکیب ۱۲  گونه گیاهان جنگل های ارسباران که با درصد و دوزهای متفاوت است.

وی گفت: در برخی گیاهان از ریشه و در برخی ساقه و در بعضی دیگر برگ ها خاصیت دترجنت از خود نشان می دهند که در زمینه ساخت انواع شوینده های دست ،‌لباسی،‌شیشه پاک کن و ظرفشویی با قدرت چربی زدایی بالا کار برد دارد.

  1. فاطمه سفيدكن

    حالا نوبت جنگل ارسباران رسیده که گیاهان آن برداشت شوند. هر گیاهی برای مصرف ابتدا باید کاشته شود سپس مورد بهره برداری قرار گیرد جنگل ارسباران با تنوع غنی گیاهی، جزو مناطق حفاظت شده است و کسی حق بهره برداری از آن را ندارد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.