×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید ۵ فرآورده دارویی و ضدسرطان گیاهی در دستور کار سال جدید

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی دکتر دنیاروند رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران افزود: مدت ۹ ماه است که پارک علم و فناوری بوعلی سینا با تولیت دانشگاه علوم پزشکی تهران تشکیل شده است که این پارک سه مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده های دارویی، مرکز رشد تجهیزات پزشکی و مرکز رشد فناوری اطلاعات را تحت حمایت خود دارد.

وی گفت: این سه مرکز رشد بحث‌های یک نظام سلامت محور را پیگیری می‌کند و هدفشان کمک به صاحبان طرح‌های دانش بنیان است تا ایده خود را از طریق کمک‌های مادی و معنوی از حالت بالقوه خارج و به بالفعل تبدیل کند.

دنیاروند تصریح کرد: مرکز رشد فرآورده‌های دارویی در سال ۸۳ در محل سابق بخش دارویی دانشگاه تحت اساسنامه مصوب هیات امنای دانشگاه تاسیس شد و تا کنون فعالیت‌های بسیاری را انجام داده و داروهای بسیاری نیز وارد بازار دارویی کرده است.

رئیس دانشکده داروسازی اظهار کرد: در سال جدید نیز تولید ۵ فرآورده داروهای گیاهی و شیمیایی ضد سرطان را در دستور کار داریم.

وی خاطر نشان کرد: در حال گرفتن مجوز برای تولید صنعتی هستیم که در سال جدید به تولید صنعتی رسیده و وارد بازار می‌شود.

  1. elham sadeghi

    salam man arshade giyahane daroi hastam mikhastam begam nemishe maram to in sherkathaye darosazi moarefi konid?shayad nazaram birabt bashe vali man harja raftam kar nabod

    • جلال عباسیان

      با سلام
      در حال حاضر قسمت کاریابی سایت فعال نیست.
      موفق باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.