×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور ۳۶ شرکت گیاهان دارویی در نمایشگاه محصولات ارگانیک تهران

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران، دکتر زهرا حیدری داویجانی دبیر کل جامعه گیاه درمانی و عضو هیئت علمی جشنواره ارگانیک کشور درباره حضور شرکت های فعال در این زمینه در نمایشگاه گفت: در حال حاضر ۳۶ غرفه به محصولات گیاهان دارویی شامل غرفه های محصولات فرآوری، خام، محصولات آرایشی بهداشتی، دارویی و مکمل اختصاص یافته است.

وی درباره محصولاتی که در این غرفه ها عرضه شده افزود: محصولات خام شامل برگهای خشک گیاهان دارویی تا دانه ها، محصولات بهداشتی آرایشی شامل شامپو، لوسیون و انواع کرم و مواد آرایشی با زیرساخت کاملا طبیعی است و محصولات دارویی نیز شامل داروهایی که مجوز وزارت بهداشت و درمان را دارا می باشند، محصولاتی هستند که در نمایشگاه ارائه شده اند.

وی همچنین گفت: اسپری اوکالیپتوس، قرصهای لاغری بدون عوارض، انواع گلها، کیسه های گرمایشی گیلاس ، محصولات فرآوری شده از روغن شترمرغ از شامپو تا کرم های دست و انواع اسانسهای طبیعی، از جمله محصولات دیگری هستند که در این نمایشگاه به عموم عرضه می شوند.

دکتر زهرا حیدری داویجانی در پایان درباره موسسه گیاه درمانی گفت : این موسسه در سال ۱۳۶۴ تاسیس شده و به عنوان قدیمی ترین موسسه در حوزه گیاهان دارویی فعالیت دارد. در ضمن این موسسه در زمینه های پژوهشی، درمانی، تحقیقی، نشر، فرهنگسازی نیزفعالیت دارد.

وی ادامه داد: سامانه ای را با همکاری سازمان میادین میوه و تره باره شهر تهران در میدان شوش ابتدای خیابان انبار گندم راه اندازی کردیم که کلیه محصولات گیاه دارویی را در آن می توان تهیه کرد این سامانه برای اینکه شهروندان و توزیع کنند گان بتوانند به یک مرکز معتبر دسترسی داشته باشند راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه محصولات ارگانیک تا روز شنبه در محل بوستان گفتگو واقع در کوی نصر (گیشا) حاشیه بزرگراه شهید چمران برپا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.