×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی،  مرکز رشد کشاورزی، منابع طبیعی و گیاهان دارویی استان گلستان، طی مراسمی با حضور مسئولان در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان افتتاح شد.

در این مراسم، ‘علی اکبر سوخته سرایی سوخته سرایی’ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان، رسالت مراکز رشد را توسعه و ارتقاء کشور در رتبه بندی های مختلف، دانشت و اظهار امیدواری کرد: ‌ مرکز رشد کشاورزی، منابع طبیعی و گیاهان دارویی استان در رسیدن به آرمان ها و اهداف پیروز و نقش شایسته ای را در ارتقاء برنامه های مختلف کشاورزی استان و کشور ایفاء نماید. در ادامه، مسئولان از ساختمان مرکز رشد و دفاتر شرکت های فعال شده در آن و هم چنین نمایشگاهی که بر پا شده بود بازدید کردند.

دکتر ‘عباس علی نوری نیا’ رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان نیز ضمن معرفی وظیفه مندی های مرکز رشد و ظرفیت های پیش بینی شده، درباره فضای پیش بینی و طراحی شده برای این مهم، ساختمان مرکز رشد و شرکت های حاضر در آن توضیحاتی را ارایه داد.

در این آیین، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری گلستان، رؤسا و نمایندگان دانشگاه گلستان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، مسئول راه اندازی پارک علم و فناوری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان امور اقتصاد و دارایی، سازمان جهاد کشاورزی، بنیاد نخبگان، شرکت مخابرات، اداره کل راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه و مدیرکل اداری مالی استانداری گلستان، رؤسا و اعضای هیات علمی بخش های تحقیقاتی مرکز تحقیقات کشاورزی گلستان نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.