×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت ورود به فاز عملیاتی طرح زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا صادقی ظهر شنبه در جلسه زنجیره ارزش راهبردی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه یکی از برنامه ها و هدفگذاری های مهم و جدی معاونت اقتصادی در سال ۱۴۰۲ بحث زنجیره های ارزش راهبردی در استان است، تاکید کرد: باور و دغدغه مندی در اجرای این طرح مهم، از ارکان اصلی است که باید در دستگاههای مرتبط با طرح ایجاد و تقویت شود.

وی با بیان اینکه بعد از برگزاری جلسات متعدد، ضرورت ورود به فاز عملیاتی در اجرای طرح وجود دارد و نباید توقف در حوزه مطالعاتی ایجاد شود، افزود: تامین منابع مالی برای اجرای طرح و لحاظ نمودن ساختار قانونی و حقوقی برای عاملان راهبری زنجیره از اهمیت مبنایی برخوردار است که در حال پیگیری و تدوین ساختار قانونی با هماهنگی نهاد های ذیربط هستیم.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: حوزه ICT، شیلات و کشاورزی نوین، معادن، خودروسازی، صنایع خلاق و زنجیره تولید دارو شامل گیاهان دارویی، داروی دامی و انسانی پتانسیل‌هایی هستند که می‌توان در حوزه ایجاد زنجیره ارزش راهبردی مورد مطالعه و بررسی قرار داد .

صادقی بیان کرد: دستگاههای اجرایی که با انگیزه تر و جدی تر با طرح های عملیاتی به بحث زنجیره ارزش ورود کنند در اولویت هدف گذاری قرار می‌گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.