×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

قرص ایکس اید گلدن لایف برای تقویت جنسی آقایان و خانم ها

قرص ایکس اید یک محصول گیاهی است که توسط لابراتوارهای داروسازی Vitex استرالیا تولید و در ایران توسط شرکت داروسازی Golden Life بسته بندی و روانه بازار می شود.

این محصول که یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان ناتوانی جنسی و کمبود میل جنسی هم در آقایان و هم در خانمها و همچنین درمان زود انزالی و عدم نعوظ در آقایان است، توانسته استقبال زیادی از مشتریان را به سمت خود جذب کند.

در ساخت این داروی گیاهی تلاش شده است تا ضمن استفاده از بهترین گیاهان دارویی تقویت کننده جنسی از چهار گوشه دنیا، ویتامین ها و مواد معدنی که در بهبود عملکرد و میل جنسی تاثیرگذار هستند نیز مورد استفاده قرار بگیرند تا از اثرگذاری آن برای درمان زود انزالی و عدم نعوظ و مشکلات جنسی دیگر، اطمینان نسبی بالایی حاصل شود.

 

 ** برای خرید اینترنتی این محصول بر روی عبارت قرص ایکس اید کلیک کنید **

 

کاهش میل جنسی و اختلال در روابط جنسی از دلایل اصلی نارضایتی بین زوجین است که به مرور زمان اگر درمان نشود منجر به افسردگی، خیانت و طلاق می شود.

امروزه عوامل زیادی مانند مشغله فکری، مصرف داروهای خاص، مشکلات جسمی و روانی، مصرف دخانیات، افسردگی و از همه مهمتر تغذیه ناسالم باعث ایجاد اختلال در عملکرد جنسی و از بین رفتن تمایلات جنسی می شود.

همین کمبود میل جنسی باعث ناراحتی طرف مقابل شده و مشکلات فروانی مثل ناباروری را در پی دارد. متخصصان برای حل این مشکل داروهای متنوعی را تولید کرده اند.

اما تاثیر قرص ایکس اید بیشتر روی تقویت میل جنسی و برطرف کردن اختلالات جنسی متمرکز شده است.

در این مقاله بررسی می کنیم تا ببینیم تاثیر قرص ایکس اید برای افزایش میل جنسی چگونه است.

 

 

علل کاهش میل جنسی

کاهش میل جنسی یعنی پایین بودن میل و علاقه به رابطه جنسی. این کاهش میل جنسی در بعضی از دوره های زندگی بسیار شدید می شود. این کاهش میل جنسی هم برای خانم ها اتفاق می افتد و هم برای آقایان… خانم ها از سنین ۳۵ سال به بعد کاهش میل جنسی دارند.

مواردی مثل استرس و خستگی نیز سبب کاهش میل جنسی می شود. اگر بخواهید کاهش میل جنسی را درمان کنید، ابتدا باید علل آن را بدانید. خبر خوب این است که به کمک تاثیر قرص ایکس اید هر نوع کاهش میل جنسی را می توان درمان کرد. در ادامه این مطلب به بررسی علل کاهش میل جنسی می پردازیم.

افسردگی

افسردگی یکی از علل کاهش میل جنسی است. افسردگی بیماری قرن جدید که تمام قسمت های زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. افسردگی مستقیم روی تمایلات جنسی اثر گذاشته و رفتار ها و فعالیت هایی که قبلا برای شخص لذت بخش بوده عادی می گردد.

از طرفی داروهای درمان افسردگی نیز روی میل جنسی تاثیر گذاشته و به شدت کاهش می دهد که در این صورت حتما مشکل خود را با پزشک درمیان بگذارید. تاثیر قرص ایکس اید بر افسردگی اثبات شده است.

 

کاهش تستسترون در آقایان

تستسترون یک هورمون مردانه است که در اندام تناسلی آقایان تولید می شود و کمبود تسترون در بدن مردان منجر کاهش میل جنسی خواهد شد.

تستسترون روی تحرک اسپرم ها نیز تاثیر میگذارد و کاهش آن باعث ناباروری نیز خواهد شد پس مردانی که تمایلات جنسی آن ها کاهش یافته حتما یک آزمایش خون بدهند و میزان تسترون بدنشان را اندازه بگیرند تا در آینده دچار مشکلات ناباروری نشوند. افزایش تستستورون تاثیر قرص ایکس اید است.

استرس

فشار های شدید روانی و استرس های محیطی تاثیر مستقیمی روی کاهش میل جنسی دارد و به سرعت میل جنسی را کاهش می دهد. زیرا استرس گردش خون در بدن را ضعیف کرده و میزان اکسیژن رسانی به بافت جنسی بدن را کاهش می دهد و در نتیجه علاوه بر کاهش میل جنسی موجب اختلالات جنسی مانند زود انزالی و اختلالات نعوذ در بدن می شود. پس به هیچ عنوان استرس و فشار های ععصبی را دست کم نگیرید و سعی آرامش و نشاط را به زندگی خود برگردانید.

اختلالات خواب

افرادی که دچار کم خوابی هستند و خواب با کیفیت شب را ندارند معمولا با کاهش میل جنسی روبرو خواهند شد. خواب کافی و با کیفیت تنش های طول روز را از بین می برد و انرژی و نشاط را دوباره به بدن باز می گرداند و بدن را برای فعالیت روزانه آماده می کند. اما اون افرادی که خواب کافی شب را ندارند مشکلات فراوانی را به مرور زمان دچار خواهند شد که یکی از مشکلات آن ها کاهش تمایلات جنسی است.

بیماری های مزمن

برخی از بیماری ها مانند چاقی، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، دیابت، بیماری های کلیوی و کبدی  و … ممکن است منجر به کاهش میل جنسی شود. به همین خاطر آن دسته از افرادی که کمبود میل جنسی دارند باید در سریع ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کرده و آزمایش های لازم را بدهید.

 

 

درمان کاهش میل جنسی

شاید از درمان کاهش میل جنسی نا امید شده باشید. اما قرص ایکس اید همان داروی مشگل گشای شما است که عشق و صمیمیت را دوباره به کانون گرم خانوادتان بر می گرداند. قرص ایکس اید یک مکمل تقویت میل جنسی در خانم ها و آقایان است که بدون شک جزو بهترین داروهای افزایش میل جنسی است که تا کنون تولیده شده است. این قرص علاوه بر افزایش میل جنسی، کیفت رابطه جنسی را نیز تقویت کرده و یک رابطه خاص را در ذهن شما به یادگار می گذارد.

تاثیر قرص ایکس اید

این سوال پیش می آید که چطور قرص ایکس اید موجب درمان مشکلات کاهش میل جنسی می شود.

قرص ایکس اید فواید فراوان و فوق العاده ای دارد که با مصرف این مکمل می توانید حس آرامش و خوشبختی را به زندگی خود بر گردانید که در ادامه تاثیر قرص ایکس اید در بدن را به طور کامل شرح می دهم.

تقویت عملکرد جنسی

در این مکمل بی نظیر از عصاره جنسینگ پاناکس و جنسینگ سیبری استفاده شده است. این دو گیاه اثرات بسیار فوق العاده ای روی اندام جنسی می گذارند و با افزایش گردش خون در اندام جنسی موجب خون رسانی به دستگاه تناسلی شده و میل و رقبت جنسی را افزایش می دهد.

همچنین جنسینگ استرس و فشار های روانی را تسکین می دهد و حس آرامش را به فرد القا می کند. از خواص بی نظیر جنسینگ در این مکمل می توان به بالا بردن توان و انرژی در زمان رابطه نام برد و اختلالات جنسی مانند اختلال نعوذ و زود انزالی را برطرف میکند و لذت را دوباره به رابطه شما بر می گرداند.

تحریک فعالیت اسپرم

یکی از تاثیرات بسیار عالی قرص ایکس اید افزایش اسپرم و تحریک فعالیت اسپرم است. این مکمل به دلیل داشت خارخاسک برای اون دسته از آقایونی که به دلیل کم تحرکی یا تعداد کم اسپرم دچار ناباروری شده اند بسیار درمان کننده است.

زیرا خارخاسک با افزایش سطح انرژی در دستگاه جنسی بدن مستقیم روی اسپرم ها اثر گذاشته و اسپرم را به جنب و جوش در می آورد در نتیجه از ناباروری جلوگیری می کند.

درمان ناتوانی جنسی     

درمان ناتوانی جنسی چه در خانم و چه آقا از خواص اصلی این قرص است زیرا در این قرص عصاره گرده لیوه استفاده شده است که گردش خون را در اندام تحتانی بدن افزایش می دهد و اختلالات جنسی خانم ها و آقایان را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن برطرف می کند. تاثیر قرص ایکس اید به دلیل ترکیبات عالی و اثربخش آن است.

 

تولید هورمون های جنسی

یکی از دلایل ناتوانی جنسی کمبود هورمون های جنسی در بدن است. این قرص سرشار از ویتامین های گروه B مانند B2،  B3و B6 است.

از طرفی ویتامین های گروه B نقش بسزایی در تولید هورمونهای جنسی دارند و کمبود هورمون های جنسی را در بدن جبران می کند. تستسترون که جزو هورمون های جنسی مردان و پرولاکتین یک هورمون زنانه است با مصرف این قرص تنظیم می شود و بسیاری از مشکلات جنسی و جسمی خانم ها و آقایان را برطرف می کند.

درمان ناباروری

تولید مثل رابطه مستقیمی با دستگاه تناسلی دارد و اگر خللی در هر کدام از اندام جنسی خانم و آقا پیش بیاید ممکن است باعث ناباروریی شود. قرص ایکس اید به دلیل داشتن زینک مستقیم روی هورمون های تولید مثل اثر می گذارد و باعث ترشح منظم این هورمون ها در بدن می شود.

زینک روی تخمک گذاری خانم ها اثر گذاشته و کیفیت تخمک هارا بالا می برد و همچنین زینک در آقایان عملکرد بیضه هارا بهتر کرده و موجب تولید اسپرم های با کیفیت تر می شود.

بهبود لذت رابطه

قرص ایکس اید سرشار ویتامین های ضروری اندام جنسی خانم ها و آقایان است این قرص میزان ارگاسم در خانم ها و نعوذ در آقایان را به بالاترین حد ممکن می رساند و لذت از رابطه جنسی را چه در خانم و چه آقا بهبود می بخشد.

همین یک تاثیر قرص ایکس اید از احتمال بسیاری از خیانت ها و طلاق ر ا به صفر می رساند و البته یک رابطه زیبا و سالم را به شما و همسر عزیزتون هدیه می دهد.

کاهش استرس

وجود استرس شاید بیماری نباشد اما ریشه بسیاری از بیماری ها از استرس است. متاسفانه زندگی امروز نیز خالی از استرس و فشار های روانی نیست و اگر بخواهیم خودمان از استرس دوری کنیم استرس از ما دوری نمی کند.

تاثیر قرص ایکس اید موجب کاهش استرس می شود،  تاثیر این قرص با عصاره گیاهان بی نظیری که دارد فشار های عصبی و استرس های محیطی را کاهش می دهد و احساس ریلکسی و آرامش را به شما باز می گرداند.

 

موارد منع مصرف قرص ایکس اید

تاثیر قرص ایکس اید برای افرادی که مشکلات جنسی دارند بسیار فراوان است اما برای خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی هستند ممنوع است. افرادی که جراحی دارند باید دو هفته قبل از عمل مصرف دارو را قطع کنند زیرا ممکن است خطر خون ریزی و فشار خون را افزایش دهد.

افرادی بیماری های قلبی و فشار خون بالا دارند بهتر است تحت نظر پزشک از این دارو استفاده کنند. همچنین این قرص برای اون دسته از افرادی که ببه جنسینگ و خارخاسک حساسیت دارند نیز ممنوع است.

 

 

 

 

 

گیاهان دارویی به کار رفته در قرص ایکس اید

جینسینگ سیبری

جینسینگ سیبری یک گیاه آداپتوژن است و می تواند مقاومت بدن به انواع استرس های روحی و روانی و جسنی را به خوبی بالا ببرد.

محققان معتقدند این اثر ضد استرس این گیاه به دلیل کمک به ترشح بیشتر سروتونین است که بدن را نسبت به تنش های محیطی فیزیکی و روانی مقاوم می کند.

اما یکی از مهمترین اثرات دیگر سروتونین نیز بهبود عملکرد جنسی و درمان ناتوانی های جنسی مثل زود انزالی است.

جینسینگ سیبری به کار رفته در قرص ایکس اید همچنین می تواند باعث بهبود سطح سرمی هورمون های جنسی شده و به این ترتیب عملکرد جنسی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

خارخاسک

خارخاسک یا خارخسک یکی از معروف ترین گیاهان دارویی در زمینه تقویت جنسی هم برای آقایان و هم برای خانم ها است که در تمام دنیا به خوبی شناخته شده و داروهای زیادی از آن برای این مورد تولید شده است.

خارخسک ضمن آنکه باعث افزایش مقدار و تحرک اسپرم شده و باعث رفع برخی مشکلات ناباروری در آقایان می شود، می تواند باعث بهبود گردش خون در اندام های جنسی شده و به رفع مشکل نعوظ نیز کمک کند.

گیاه خارخاسک باعث تولید بیشتر هورمون تستوسترون در بدن شده و افزایش تستوسترون نیز می شود و همه به خوبی می دانیم که تستوسترون مهمترین هورمون تنظیم کننده قدرت و میل جنسی در بدن است.

اپیمدیوم

اپیمدیوم گیاهی است که در فارسی به نام گیاه بز شاخدار شناخته می شود و از دیگر ترکیبات به کار رفته در ترکیب قرص ایکس اید است.

این گیاه در طب سنتی چین طی سالیان متمادی به عنوان افزایش دهنده طبیعی میل جنسی مورد استفاده قرار گرفته است.

اپیمدیوم دارای خاصیت تونیک و افزایش دهنده میل و عملکرد و نشاط جنسی هم برای خانم ها و هم برای آقایان می باشد

 

ویتامین ها و مواد معدنی در قرص ایکس اید گلدن لایف

علاوه بر گیاهان دارویی که ذکر شد، در ترکیب قرص ایکس اید گلدن لایف چند ویتامین و ماده معدنی نیز وجود دارد که باعث تشدید اثرگذاری گیاهان مذکور در زمینه تقویت جنسی و درمان زود انزالی و تقویت نعوظ می شود.

از جمله این ویتامین ها و مواد معدنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویتامین  B2، B3 و B6

وجود مقدار بالای انواع ویتامین های گروه B می تواند باعث تکمیل چرخه های متابولیک در بدن شده و سطح انرژی بدن را بالا ببرد.

 

این ویتامین ها همچنین نقش مهمی در تولید هورمون های جنسی هم در خانم ها و هم در آقایان دارند.

دانشمندان در یافته اند که مقدار بالاتر ویتامین B3  می تواند یک کمک خوب برای اتساع بیشتر عروق شده و با این روش مقدار خون بیشتری را به اندام های جنسی هدایت کند.

در نتیجه، ورود خون بیشتر به ناحیه تناسلی در آقایان باعث تشدید نعوظ و افزایش قطر و سایز الت تناسلی در حین رابطه جنسی شده و در خانم ها هم باعث تحریک پذیری بیشتر و پیشگیری از مشکلاتی نظیر خشکی واژن و بیزاری از رابطه جنسی و بی میلی جنسی شود.

ویتامین E

ویتامین E باعث افزایش میل جنسی در خانم ها و آقایان می شود.

این ویتامین باعث افزایش مقدار و همچنین افزایش تحرک اسپرم در آقایان می شود و می تواند به درمان بعضی نازایی ها در آقایان نیز کمک کند.

همچنین با کمک به حفظ گردش خون در اندام های جنسی، تقویت نعوظ را در آقایان و تحریک و افزایش لذت رابطه جنسی را در خانم ها در پی دارد.

روی (زینک)

این عنصر نقش مهمی در متابولیسم هورمون های جنسی دارد.

وجود عنصر روی در متابولیسم هورمون های تولید مثل نقش دارد و برای تخمک گذاری، عملکرد بیضه، تشکیل و بلوغ اسپرم و لقاح ضروری است.

در مردان، غده پروستات دارای بالاترین غلظت روی در بین اعضای بدن است و کاهش میزان روی در بدن آقایان می تواند منجر به ضعف جنسی شود.

منیزیم

منیزیم ضمن آنکه یک عنصر انرژی زا است و می تواند در حین رابطه جنسی و قبل و بعد از آن انرژی بدن را بالا نگه دارد، برای تقویت عضله ها نیز کاربرد دارد.

این عنصر با تقویت عضله PC که نقش مهی در جلوگیری از زود انزالی دارد، می تواند یک درمان مناسب برای زود انزالی در آقایان محسوب شود.

 

سایر ترکیبات تشکیل دهنده قرص ایکس اید

در ترکیب قرص ایکس اید ترکیبات فراوانی به کار رفته است تا بتواند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده آن در بالا ذکر شد. اما بعضی از مواد دیگر هم در این قرص وجود دارند که مهمترین آن ها عبارت هستند از: کلسیم هیدروژن سولفات، سوربیتول، کراس پویدون، استئاریک اسید و سیلیکای خوراکی

مهمترین اثرات قرص ایکس اید گلدن لایف

  • افزایش لذت جنسی در رسیدن به ارگاسم  کامل و مناسب در زنان و مردان
  • افزایش و بهبود خون رسانی به اندام‌های تناسلی و رفع اختلالات جنسی
  • رفع اختلالات نعوظ در مردان و افزایش تحریک پذیری در زنان
  • افزایش دهنده تمایلات و توانایی جنسی در بانوان و آقایان
  • تقویت ماهیچه‌ها و کنترل استرس
  • کمک به افزایش میل  جنسی
  • تنظیم هورمونهای جنسی
  • افزایش قوای جنسی
  • افزایش انرژی
  • ضد استرس

 

نتیجه گیری در خصوص تاثیر قرص ایکس اید

میل جنسی یک غریزه ذاتی در بدن همه ما است که پروردگار مهربان در وجودمون قرار داده است وبا سرکوب این میل موجب مشکلات فروانی نه تنها برای بدنمان بلکه برای زندگی زناشوییمان نیز خواهیم شد.

بنابراین خود را از این میل خدادادی محروم نکنید و سعی در برطرف کردن مشکلات جنسی خود کنید.

برای بهره مند شدن از تاثیر قرص ایکس اید می توانید همکنون آن را از درمانگیاه تهیه کنید.

کاهش تمایلات جنسی و اختلالات جنسی درمان بسیار راحت و کوتاهی دارد.

مصرف بعضی از داروها مانند قرص ایکس اید به راحتی وبدون هیچ عوارضی می تواند مشکل شمارا حل کند.

تاثیر قرص ایکس اید بیشتر روی میل و عملکرد و اندام جنسی است و اختلالت نعوظ، زود انزالی، کمبود میل و رغبت جنسی و سایر موارد دیگر را به خوبی درمان می کند.

 

خرید قرص ایکس اید

درمانگیاه یک سایت اینترنتی وابسته به داروخانه دکتر شیما نظامی است که تحت نظارت سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، اقدام به فروش اینترنتی داروهای گیاهی می کند.

خرید قرص ایکس اید هم اکنون توسط داروخانه آنلاین درمانگیاه برای شما امکانپذیر شده است.

شما می توانید هم اکنون از سایت درمانگیاه اقدام به خرید اینترنتی قرص ایکس اید کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن و در بسته بندی کاملا محرمانه درب منزل خودتان در هر کجای ایران که باشید از مامور پست تحویل بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.