×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
معرفی ۷ مورد از بهترین انواع داروهای ترک اعتیاد گیاهی

همانطور که احتمالا با بررسی فروشگاه ما متوجه شده اید، انواع داروی ترک اعتیاد در داروخانه آنلاین درمانگیاه در دسترس شما قرار گرفته است.

این موضوع ممکن است باعث شود که شما در انتخاب داروی ترک اعتیاد در داروخانه آنلاین درمانگیاه با سردرگمی مواجه شده و نتوانید بهترین داروی ترک اعتیاد گیاهی را از بین داروهای موجود انتخاب کنید.

لذا می توانید با مطالعه این مطلب، با هریک از این داروها آشنا شده و خواص و عوارض هر یک را چک کنید تا بتوانید داروی ترک اعتیاد مناسب خود را از داروخانه آنلاین درمانگیاه انتخاب و خریداری کنید.

بسیاری افراد می خواهند برای خرید قرص ترک اعتیاد گیاهی اقدام کنید ولی نمی خواهند به صورت حضوری به داروخانه مراجعه کنند

همچنین بسیاری اوقات داروی ترک اعتیاد داروخانه های نزدیک شما وجود ندارد چرا که داروهای گیاهی معمولا به مقدار کمتری تولید می شوند و شاید توزیع آنها به همه داروخانه های سراسر کشور نرسد.

می توانید همین الآن از سایت درمانگیاه خرید اینترنتی قرص ترک اعتیاد را انجام دهید تا آن را درب منزل یا محل کار خودتان یا هر آدرس دیگری که تمایل داشته باشید به صورت کاملا محرمانه دریافت کنید.

 

 

انواع داروی ترک اعتیاد در داروخانه آنلاین درمانگیاه: اسامی و کارکرد ها

در داروخانه آنلاین درمانگیاه چندین نوع داروی گیاهی برای ترک اعتیاد در اختیار شما قرار گرفته است. شما می توانید با سفارش داروی ترک اعتیاد در داروخانه آنلاین درمانگیاه، آن را در بسته بندی محرمانه و با پست پیشتاز درب منزل یا محل کار یا هر جایی که تمایل داشته باشید تحویل بگیرید.

در این مطلب به معرفی مختصر این داروها و خواص و ترکیبات هر کدام می پردازیم.

شما می توانید با مطالعه درباره این محصولات، با آنها آشنا شده و برای درمان بیمار خودتان اقدام به سفارش اینترنتی آنها نمایید.




برای خرید اینترنتی داروهای گیاهی ترک اعتیاد بر روی لینک قرص ترک اعتیاد کلیک کنید




۱- داتورین

داتورین یک قرص ترک اعتیاد در داروخانه آنلاین درمانگیاه است که ترکیب صد در صد طبیعی دارد.

این قرص از مجموعه محصولات شرکت داروسازی یبنا فرآور اصفهان است و دارای سه گیاه دارویی است.

گیاهان به کار رفته در ترکیب داروی ترک اعتیاد داتورین شامل گیاه تاتوره با نام علمی Datura strammonium و ریوند چینی با نام علمی Rheum officinale و ریزوم زنجبیل با نام علمی Zingiber officinale هستند.

قرص ترک اعتیاد داتورین می تواند به خوبی علائم ترک اعتیاد را که به سندروم محرومیت از اوپیوئید معروف است را کنترل نموده و به نداشتن حالات خماری، وسوسه، بیخوابی و… کمک کند.

با وجود انواع مختلفی از داروی ترک اعتیاد درداروخانه آنلاین درمانگیاه، داتورین پر فروش ترین محصول در این زمینه است و توانسته است که رضایت بالایی را از سوی مشتریان به دست بیاورد.

مشتریانی که از داتورین استفاده کرده اند اعلام می کنند که این قرص ترک اعتیاد به صورت کامل یا تقریبا نزدیک به کامل، عوارض خماری و درد بدن و رعشه و بی حالی آنها را درمان می کند.

اثر ضد خماری و کمک کنندگی به ترک اعتیاد قرص داتورین بیشتر به خاطر دو آلکالوئید موجود در گیاه داتوره است که به نام های هیوسیامین و آسکوپولامین هستند.

این دو آلکالوئید می توانند با ورود به گیرنده هایی که در مغز وجود دارند و با ایجاد خماری و درد و بی تابی در بدن درخواست مصرف مواد مخدر را می کنند، این گیرنده ها را غیرفعال نموده و بیمار را از مصرف دوباره مواد مخدر اعتیاد آور بی نیاز کند.

نکته مهم و قابل توجه درباره قرص داتورین هم این است که این قرص هیچگونه وابستگی ایجاد نمی کند و به محض اینکه احساس کردید پروسه درمان اعتیاد را با موفقیت تمام کرده اید و بدنتان دیگر نیاز به مصرف مواد مخدر ندارد، می توانید به راحتی قرص داتورین را هم کنار بگذارید و مصرف آن را قطع کنید.

عوارض قرص داتورین

قرص داتورین در حالت مصرف عادی هیچ گونه عارضه خاصی ندارد. اما در صورتی که بیش از مقدار مورد نیاز بدن استفاده شود، می تواند باعث یا تاری دید شود.

به همین دلیل در صورتی که با مصرف داتورین دچار تاری دید می شوید، باید بدانید که مقدار مصرف داتورین بیشتر از مقدار مورد نیاز بدن شما بوده است و باید مصرف داتورین را کمتر کنید.

همچنین از آنجا که گیاهان به کار رفته در قرص ترک اعتیاد داتورین دارای طبع گرم و خشک هستند، می تواند باعث مقداری خشکی دهان شود و برای رفع این مورد هم باید مایعات بیشتری مصرف کنید.

ضمنا باید بدانید که استفاده از قرص داتورین برای خانم های باردار و شیرده ممنوع است.

اگر شما از داروهای اعصاب و روان مثل داروهای آرامبخش و ضد افسردگی و … استفاده می کنید، باید مصرف قرص ترک اعتیاد داتورین را تحت نظر پزشک شروع کنید.

در این شرایط و طبق نظر پزشک بهتر است که ابتدا دوز کم قرص داتورین را مصرف نمایید و به مرور مقدار آن را بیشتر کنید تا به حد توصیه شده برسد.

اگر می خواهید اطلاعات دقیق و کامل درباره قرص داتورین به دست بیاورید و یا اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایید می توانید با کلیک کردن بر روی لینک زیر به صفحه قرص داتورین بروید.

داتورین

قرص داتورین داروی ترک اعتیاد در داروخانه

قرص داتورین

 

۲- قرص دتوکسین جدیدترین داروی ترک اعتیاد در داروخانه ها

قرص دتوکسین را می توان جدیدترین داروی ترک اعتیاد در داروخانه های ایران نام برد که ترکیبات کاملا گیاهی و طبیعی هم دارد.

دتوکسین فقط از یک گیاه تولید شده است و آن هم گیاه تلخه بیان Sophora alopecuroides است.

احتمالا شما هم تاکنون این گیاه را در بیابان ها و زمین های بایر دیده اید ولی به آن به عنوان یک داروی ترک اعتیاد نگاه نکرده اید.

اما بد نیست بدانید که محققان پژوهشکده گیاهان دارویی سازمان جهاد دانشگاهی از عصاره ریشه این گیاه که در کشاورزی به عنوان علف هرز شناخته می شود، داروی گیاهی برای ترک اعتیاد تولید کرده اند که خانواده های بسیاری را از قرار گرفتن در معرض فروپاشی و افراد زیادی را از دام اعتیاد نجات داده است.

در هر بسته از قرص دتوکسین ۲۴ عدد کپسول گیاهی ترک اعتیاد وجود دارد که می بایست روزی یک بار و هر بار سه کپسول با هم بعد از ناهار استفاده کنید.

پروسه ترک با قرص دتوکسین هشت روز به طول می انجامد و در عرض هشت روز که روزانه ۲۴ عدد دتوکسین مصرف می کنید، باید بسته به اتمام برسد.

با توجه به اینکه دتوکسین جدیدترین داروی ترک اعتیاد در داروخانه های ایران است که اخیرا در سایت درمانگیاه عرضه شده است، هنوز به اندازه قرص داتورین بازخورد زیادی از کسانی که این قرص ترک اعتیاد را مصرف کرده اند در دسترس نیست.

اما آزمایش های بالینی که توسط پژوهشکده گیاهان دارویی سازمان جهاد دانشگاهی انجام شده است، اثرگذاری آن را برای ترک اعتیاد به خوبی تایید می کند.

قرص دتوکسین به عنوان داروی ترک اعتیاد در داروخانه آنلاین درمانگیاه هم اکنون در دسترس شما قرار گرفته است.

اگر می خواهید درباره این قرص ترک اعتیاد در داروخانه آنلاین درمانگیاه بیشتر بدانید و با خواص و عوارض و روش مصرف و ترکیبات آن بیشتر آشنا شوید و یا اگر می خواهید اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

قرص دتوکسین

قرص دتوکسین

قرص دتوکسین

 

۳- کپسول رها

کپسول رها که به نام قرص رها معروف است، قدیمی ترین داروی گیاهی ترک اعتیاد در داروخانه های ایران است.

قرص رها ساخت شرکت گل داروی اصفهان است که داروهای تولیدی این شرکت به کیفیت بالا و اثرگذاری خوب مشهور هستند.

با توجه به اینکه کپسول رها سال های زیادی است که در داروخانه ها موجود است و پزشکان و مراکز ترک اعتیاد نیز آشنایی مناسبی با آن پیدا کرده اند، در این مراکز نیز زیاد استفاده می شود و پزشکان زیادی نیز آن را برای بیماران خود تجویز می کنند.

احتمالا می دانید که یکی از گیاهان دارویی که از قدیم برای ترک اعتیاد استفاده می شده است، پوست ریشه گیاه زرشک است و این کپسول ترک اعتیاد رها نیز با استفاده از همین گیاه تولید شده است.

بد نیست بدانید که علاوه بر عصاره پوست ریشه زرشک، از اسپند نیز در قرص رها استفاده شده است. چرا که دانه های اسپند نیز به دلیل داشتن ماده ای به نام هارمالین اثر ضد خماری داشته و می توانند پروسه ترک اعتیاد را آسانتر کنند.

در فرمولاسیون کپسول رها علاوه بر عصاره ریشه گیاه زرشک و عصاره دانه های اسپند، از عصاره چندین گیاه داروی دیگر که هر کدام یک کارایی ویژه دارند استفاده شده است.

به عنوان مثال از عصاره سنبل الطیب برای بهبود خواب بیمار و درمان بی خوابی در هنگام دوره ترک اعتیاد استفاده شده است.

همچنین عصاره بابونه به منظور کاهش درد و اسپاسپ عضلانی در این داروی ترک اعتیاد استفاده شده است.

در قرص رها از عصاره درخت بید نیز برای کاهش درد بدن استفاده شده است.

قرص رها

قرص رها

 

۴- قرص بدل نیاک

قرص بدل یکی از داروهای گیاهی شرکت داروسازی نیاک است که در استان گلستان شهر گرگان واقع شده است.

این شرکت که در تولید داروهای صددرصد گیاهی شهرت بالایی دارد، با تولید قرص بدل به کمک افرادی آمده است که به بیماری اعتیاد مبتلا شده و قصد درمان و ترک اعتیاد را دارند.

این داروی ترک اعتیاد در داروخانه درمانگیاه، در گذشته با نام قرص بدل یا قرص نشاط ارائه شده بود که اخیرا نام این محصول توسط شرکت نیاک تغییر یافته و به نام قرص اسکوفیت به بازار عرضه شده است.

اسکوفیت یا همان قرص بدل دارای ترکیب سه گانه و معروف داتوره، زنجبیل و ریوند است و به صورت قرص در بسته های ۱۰۰ تایی تولید شده است.

شما برای استفاده از این داروی گیاهی ترک اعتیاد با طب سنتی می بایست روزانه سه وعده و در هر وعده دو قرص آن را استفاده کنید.

به این صورت که روزانه ۶ قرص و در عرض ۱۶ روز یک بسته از بدل آسکوفیت را استفاده نمایید.

قرص بدل

قرص بدل

 

۵- حب الشفا

حب الشفا یک داروی گیاهی ترک اعتیاد است که توسط شرکت داروسازی شفانگر نظری تولید شده است.

حب الشفا که پس از تغییر نام، با نام جدید اوپیکیور به بازار عرضه می شود، می تواند به کاهش عوارض ناشی از پروسه ترک اعتیاد کمک کند.

استفاده از حب الشفا در کنار حب جدوار می تواند اثرگذاری آن را بیشتر کرده و به راحتی هرچه بیشتر بیمار در پروسه ترک اعتیاد کمک کند.

در تولید این محصول سه گیاه تاتوره، ریوند چینی و زنجبیل که در طب سنتی ایران برای ترک اعتیاد نام برده شده اند و اثرگذاری خوبی هم در این زمینه دارند، استفاده شده است.

حب الشفا

حب الشفا

 

۶- حب جدوار

حب جدوار یکی دیگر از انواع داروی ترک اعتیاد در داروخانه آنلاین درمانگیاه است.

اگرچه این دارو به صورت اختصاصی برای ترک اعتیاد شناخته نمی شود و بیشتر به عنوان یک داروی ضد درد شناخته می شود، اما روش ترک اعتیاد با حب جدوار به این صورت است که می بایست آن را در کنار دیگر داروهای ترک اعتیاد استفاده نمدو تا اثرگذاری آنها را بیشتر کند.

جدوار می تواند باعث کاهش درد بدن شده و همچنین انرژی فرد را بیشتر کند تا از بیحالی و ضعف ناشی از ترک اعتیاد بیرون بیاید.

حب جدوار

حب جدوار

 

۷- شربت کوکنار

شربت کوکنار در واقع یک داروی خواب آور و ضد سرفه و ضد آبریزش بینی است.

اما از آنجا که این شربت از عصاره برگ گیاه خشخاش به دست آمده استف حاوی یکسری مواد تسکین دهنده و ضد درد اما غیر اعتیاد آور موجود در این گیاه است.

به همین دلیل استفاده از شربت کوکنار می تواند باعث بهبود اثرگذاری داروهای ترک اعتیاد همچون قرص داتورین شود.

 

 کوکنار ترک اعتیاد

کوکنار ترک اعتیاد


پکیج ترک اعتیاد ویژه درمانگیاه، صد درصد گیاهی و عالی و اثرگذار

علاوه بر انواع داروی ترک اعتیاد در داروخانه آنلاین درمانگیاه، یک پکیج کامل هم برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با خیال آسوده اقدام به استفاده از آن نموده و از اثرگذاری آن خیالتان راحت باشد.

بسیاری از مصرف کنندگان پکیج ترک اعتیاد ما، پس از آنکه توانستند به راحتی با استفاده از این پکیج از شر اعتیاد خلاص شده و سلامتی خود را به دست بیاورند، به صورت خودجوش آن را به عنوان داروی ترک اعتیاد تضمینی به دوستان خود معرفی می کنند و به این صورت افراد زیادی تا به حال با استفاده از این پکیج سلامتی خود را به دست آورده اند.

در این پکیج چهار دارو و از هر کدام چهار یا دو بسته وجود دارد که تمام این داروها صد در صد گیاهی هستند.

نکته مهم درباره این پکیج ترک اعتیاد این است که هیچگونه وابستگی نداشته و مثل داروهای ترک اعتیاد شیمیایی همچون متادون یا ب ۲ خودش باعث وابستگی نمی شود.

چرا که احتمالا بسیار دیده اید افرادی را که برای درمان اعتیاد خود از قرص متادون یا ب ۲ استفاده کرده اند ولی خود یاین داروها باعث اعتیاد شدیدتر شده و سپس به دنبال پکیج ترک متادون می گردند.

خبر خوب برای این افراد این است که این پکیج برای ترک انواع مواد مخدر منجمله تریاک، شیره، هروئین، متادون، ب ۲، حشیش، سیگار و بسیاری دیگر از انواع مواد مخدر کاربرد دارد.

همچنین اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره این پکیج دارید می توانید در ساعات اداری (از ۸:۳۰ تا ۱۴) روزهای کاری با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۴۶۴۰۱۴ تماس بگیرید تا کارشناسان ما به سوالات شما پاسخ گفته و شما را برای خرید پکیج ترک اعتیاد راهنمایی کنند.

در این پکیج ترک اعتیاد، چهار نوع از داروی ترک اعتیاد در داروخانه درمانگیاه وجود دارد که شامل محصولات زیر می باشند:

  • قرص داتورین ۴ بسته
  • شربت کوکنار ۲ شیشه
  • حب جدوار ۲ بسته
  • قرص همولاکس ۲ بسته

برای خرید این پکیج بر روی لینک داروی ترک اعتیاد کلیک کنید

پکیج ترک اعتیاد

پکیج ترک اعتیاد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.