×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
توجه ویژه پارک علم و فناوری کاشان به موضوع عطرسازی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، علیرضا فرجی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اشاره به استقلال پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی اظهار داشت: هر پارک علم و فناوری یک سری ماموریت‌های ملی دارد.

وی با بیان اینکه پارک‌های علم و فناوری در توسعه علوم دانش‌بنیان منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند، افزود: ماموریت‌ها باید متناسب با نیازهای منطقه کاشان باشد به نحوی که کاشان را با چندین بردن می‌شناسند که از جمله آن فرش است.

رئیس پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشان با بیان اینکه این پارک در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کرده است، ابراز داشت: برای فروش بیشتر واحدهای تولیدی باید این واحدها در بازارهای بین‌المللی ورود پیدا کنند و این موضوع مستلزم دارا بود علوم جدید در زمینه تولید محصولات است.

وی با بیان اینکه کاشان را با گل و گلاب نیز می‌شناسند، گفت: کاشان از اسانس و گلاب باید به حوزه عطر ورود پیدا کند، البته این موضوع نیازمند ورود تکنولوژی و علوم نوین است که شرکت‌های دانش‌بنیان در این زمینه می‌توانند ورود کرده و ایجاد تحول کنند.

فرجی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رویداد “تانا” در پنج محور اشاره کرد و گفت: این بخش‌ها شامل فرش، گلاب و گیاهان دارویی، نجوم و گردشگری آسمان و صنایع دستی است.

وی با بیان اینکه این رویداد فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه کاشان است، افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان کاشان می‌توانند در روزهای ۹ تا ۱۳ دی از ساعت ۹ تا ۱۲ از این رویداد و محصولات شرکت های دانش‌بنیان بازدید کنند.

رئیس پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشان در بیان جزئیات رویداد توسعه و ارتقاء زیست بوم نوآوری استان‌ ابراز داشت: این رویداد با حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری کاشان برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.