×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صادرات مجدد عصاره زعفران به کشور آلمان و کانادا در تابستان ۱۴۰۰

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از تابش آنلاین، علی اصغر ساعدی مدیر فروش شرکت دارویی زردبند، از صادرات مجدد عصاره زعفران به کشور آلمان و کانادا خبر داد و گفت: خوشبختانه علیرغم شرایط سخت اپیدمی کرونا و همچنین تحریم‎ های ظالمانه ‎ای که بر علیه کشورمان وجود دارد، در تابستان امسال موفق شدیم صادرات عصاره زعفران استاندارد شده بر اساس کروسین و سافرانال را به آلمان و کانادا تکرار کنیم که نشان از رضایت مشتریان دارد.

عصاره صادر شده به این کشورها در صنعت مکمل‎های طبیعی و در فرمول محصولات ضد افسردگی و شادی ‎آور مورد استفاده قرار می‎گیرد که بازخورد خوبی داشته و الحمدالله صادرات به این مشتریان تکرار شده است.

ایشان در خصوص مشخصات عصاره زعفران تولید شده اعلام کردند: عصاره زعفران تولید شده در شرکت ما حاصل چندین سال تلاش تیم تحقیق و توسعه شرکت زردبند بوده است که استاندارد شده بر اساس سافرانال و کروسین می‎باشد و در گریدهای مختلفی جهت استفاده در محصولات دارویی، بهداشتی و غذایی کاربرد دارد.

ایشان همچنین به سوابق صادرات انجام شده از این محصول در سال‎های گذشته اشاره کردند و گفتند: ما سابقه صادرات این عصاره به کشورهای سوئیس، آلمان، فرانسه، کانادا و نیوزیلند را داریم که در محصولات متنوعی استفاده می‎شود. مزیت صادرات عصاره زعفران به کشورهای خارجی در واقع ارزش افزوده‎ای می باشد که به لطف دانش ایرانی در زعفران ایجاد شده و در جهت جلوگیری از خام فروشی می‎باشد.

وی افزود: ما در همین تابستان علاوه بر عصاره زعفران موفق شدیم قطره تاناستوم با کارکرد ضد میگرن که مجوز سازمان غذا و دارو را دارد به آلمان و همچنین تعدادی دیگر از داروها نیز با تایید گمرک به کشور عراق صادر شد. البته نباید از این نکته غافل بود که این موفقیت‌ها حاصل سال‌ها همکاری نزدیک شرکت دارویی زردبند با صنایع مختلف کشور بوده و تلاش مداوم برای برآورده کردن نیازهای این صنایع در زمینه مواد اولیه گیاهی، موجب بهبود مستمر کیفیت و در نتیجه دست یافتن به استانداردهای جهانی شده است.

ساعدی در پایان مصاحبه اعلام کرد: شرکت دانش بنیان زردبند هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد اولیه گیاهی و طبیعی در کشور، که کیفیت محصولات خود را حاصل نظارت دقیق و علمی بر تمامی مراحل تولید، از انتخاب و کشت بذر مناسب تا روش‌های بهینه فرآوری می‌داند، همچنان متعهد به بهبود مستمر کیفیت، برای بهبود کیفیت محصولات ایرانی و گشودن افق‌هایی تازه در صادرات غیر نفتی کشور است.

 

 

  1. عباس بزرگمهر

    آفرین به شرکت زردبند و تیم آقای گرجی. آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم براشون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.