×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی از چندین داروی گیاهی تا پایان سال ۱۳۹۹

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، دکتر رضا غفارزادگان با تبریک فرا رسیدن پنجم شهریورماه، سالروز ولادت حکیم محمدبن زکریای رازی و روز داروساز، نقش داروسازان در حوزه سلامت به ویژه در ایام بروز بیماری کرونا و همچنین ضرورت داروهای گیاهی و نقش آن در تامین سلامت مردم را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست.

وی با بیان این که سیاست پژوهشکده گیاهان دارویی تولید داروهای گیاهی متناسب با نیاز مردم است، گفت: تا کنون این پژوهشکده توانسته است با تولید کپسول‌های گیاهی لیورسیل، ملیتروپیک، سوپرپلنت، شربت نیگلاپسین و همچنین کپسول گیاهی ترک اعتیاد با نام قرص دتوکسین که در چهلمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی رونمایی شد، به این مهم دست پیدا کند.

سرپرست پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، در ادامه از تلاش این پژوهشکده به منظور گسترش سبد داروهای گیاهی خبر داد و عنوان کرد: تا پایان سال ۹۹ داروهای گیاهی دیگری نیز به دستاوردهای این پژوهشکده در بخش داروسازی اضافه خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، غفارزادگان تولید استانداردهای گیاهی را بخش مهمی از فعالیت‌های گروه پژوهشی فارماکوگنوزی و داروسازی پژوهشکده گیاهان دارویی عنوان کرد و از رونمایی چندین استاندارد گیاهی در آینده نزدیک خبر داد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.