×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید بر هماهنگ سازی درسنامه های طب سنتی

چهره ماندگار و استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران بر ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد هماهنگی و یکسان سازی ارایه مطالب علمی و درسنامه های طب سنتی تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی، دکتر غلامرضا امین در حاشیه چهارمین جشنواره و نمایشگاه “گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی” در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت ارایه مطالب حیطه گیاهان دارویی و طب ایرانی به صورت علمی و تخصصی، اظهار کرد: قطعا به روز رسانی کتب درسی از اهمیت زیادی برخوردار است و در همین راستا تدوین درسنامه به هماهنگی و یکنواختی مطالب و خط و خطوط مطرح شده کمک زیادی می کند.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد هماهنگی در ارایه مطالب علمی و درستامه های حیطه طب سنتی، گفت: تهیه و ارایه درسنامه های یکنواخت برای طب ایرانی که مورد ادعای ما در دنیاست، اهمیت بالایی دارد. به عبارت دیگر باید همه باهم یک حرف مشترک را مطرح کنیم.
این استاد پیشکسوت دانشگاه در خاتمه با تاکید مجدد بر یکسان سازی و یکنواختی درسنامه های طب سنتی، با تبریک به مناسبت رونمایی کتاب “درسنامه طب سنتی اطفال” اولین درسنامه طب سنتی به همت دکتر کیهان مهر، عنوان کرد: هماهنگی در تدریس رشته طب سنتی و ایرانی باید به گونه ای باشد که هر استاد بر اساس خواست و برداشت خود تدریس نکند، البته افزودن تجربیات و نکات کاربردی به مطالب درسی در این راستا نیز کمک کننده خواهد بود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.