×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید داروی فیتنس در شرکت باریج اسانس

 

دکتر خدیوی رئیس دفتر مدیرعامل شرکت باریج اسانس درباره برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه ملی گیاهان دارویی به خبرنگار شبکه خبری گیاهان دارویی گفت: باید خدا قوتی به ستاد گیاهان دارویی و معاونت فناوری گفت چرا که از تمام توانشان استفاده کردند تا در شرایط بحران زده اقتصادی نمایشگاه به نحو احسن برگزار شود‌. همچنین از دکتر عصاره و همکارانشون و همچنین دکتر ستاری و مجموعه معاونت فناوری تشکر می کنم. در این دوره ، شرایط آب و هوای بارانی تهران باعث شده بود تا در روزهای آغازین شاهد بازدید کمتری باشیم اما همانطور که شاهد هستید در روزهای سوم و چهارم جمعیت کثیری از نمایشگاه استقبال کرده اند که نشان می دهد مردم علاقمند به حوزه گیاهان دارویی هستند و این حوزه در فرهنگ جامعه جاافتاده است چه بسا که از قدیم استفاده از گیاهان دارویی در بین ایرانیان نیز رواج داشته است.

وی در ادامه درباره وضعیت صادرات محصولات شرکت باریج اسانس با توجه به مشکلات ارزی توضیح داد: در شرایط اقتصادی فعلی و مشکلات ارزی کشور قوانینی برای صادرات وجود داشته که برای سازگاری با آنها، شرکتها به زمان زیادی نیاز داشتند و از طرفی این قوانین از انرژی شرکتها می کاست ولی در مجموع چشم انداز روشنی را برای فردای شرکت باریج اسانس اتخاذ کرده ایم که انشالا با افتتاح خط توسعه شرکت تا اواخر سال ۱۳۹۷ بتوانیم جهشی را در صادرات داشته باشیم.

همچنین دکترخدیوی از عرضه محصولات جدید شرکت باریج اسانس گفت: ما  از ابتدای سال تا کنون چهار محصول جدید را به بازار معرفی کرده ایم. یکی از آنها که در این نمایشگاه هم عرضه می شود محصول گرین فیت است که در حوزه فیتنس و زیبایی اندام بکار می رود، همچنین یکی از پرفروش ترین محصولات دارویی ما محصول ملینی برای کودکان ست که از لحاظ طراحی و کیفیت در بازار برجسته است. انشالا تا آخر سال ۹۷ ، پنج محصول دیگر را به بازار معرفی خواهیم کرد . با توجه به اینکه واردات برخی داروهای مشابه این پنج محصول در حال کاهش است در تلاشیم با عرضه این محصولات نیاز بازار را  بزودی تامین کنیم.

دکتر خدیوی در پایان گفت: جا دارد باز هم از ستاد گیاهان دارویی تشکر کنم چرا که حمایت خیلی خوبی از شرکتهای تولیدکننده دارویی، شرکتهای نوپا و حتی شرکتهای توانمند در عرصه گیاهان دارویی داشته است. اما توقع داریم که یکسری تسهیلات برای شرکتهای دانش بنیان در نظر گرفته شود که معضلات ناشی از برخی قوانین دست و پا گیر را  کاهش دهد. این قوانین در واردات برخی مواد اولیه و دستگاهها  و… و حتی در مورد صادرات مشکلاتی را بر سر راه شرکتها میگذارد و انشالا ستاد گیاهان دارویی و معاونت فناوری در چنین مواردی پویا تر از قبل عمل کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.