×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید داروهای گیاهی کودکان در اهورادارو

آقای پوست کار ،مدیریت روابط عمومی اهورا دارو راجع به چهارمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده های طبیعی و طب ایرانی که در حال برگزاری ست به خبرنگار شبکه خبری گیاهان دارویی گفت:به لحاظ جای گیری و چیدمان، غرفه های نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته خیلی بهتر شده است ولی هنوز در جای گیری برخی غرفه های معتبر مشکلاتی هست که با بخش اجرایی نمایشگاه این مساله را مطرح کردیم . هر چند غرفه ما نسبت به سالهای قبل جایگاه خیلی بهتری دارد و از این جهت خوشحالیم. همچنین وضعیت بازدید از نمایشگاه خوب است اما متاسفانه بخاطر وضعیت آب و هوای تهران که در این روزها شاهد بارندگی و هوای سرد بودیم بازدید نسبت به دوره های قبل کمتر شده ولی همچنان ما شاهد حضور متخصصین و داروسازان از شهرهای مختلف هستیم و اطلاع رسانی خوبی شده بود.
آقای پوست کار در ادامه راجع به تولیدات جدید شرکت اهورادارو توضیح دادند:انشالا تا پایان سال محصولات جدیدی را به بازار ارائه خواهیم کرد که بصورت پک کامل داروهای کودکان است. این داروهای جدید ما در بخش تحقیق و توسعه در حال بررسی است و تا پایان سال ۹۷ مطرح و در دسترس قرار خواهد گرفت. ولی متاسفانه داروهای ما به نمایشگاه نرسیدند تا در این نمایشگاه رونمایی شوند.
وی در ادامه گفت: همین که این جشنواره توسط ستاد گیاهان دارویی برگزار می شود ما نهایت تشکر را از ستاد داریم . ولی اگر بتوانند چنین برنامه هایی را بطور تخصصی تر برای شرکتهای تولید کننده خصوصا دارویی برگزار کنند حمایت دو چندانی از شرکتهای دارویی داخلی بعمل خواهد آمد. با توجه به اینکه اکنون در بیشتر شهرها با مشکل کم آبی مواجه هستیم و تبلیغ برای کشت گیاهان دارویی میشود که این اتفاق خیلی خوب ست اما هنوز در مورد شرکتهای تولیدکننده جای کار بسیار است و نیازمند توجه و حمایت بیشتری هستند.

آقای پوست کار در پایان درباره استفاده از گیاهان دارویی در تولیدات شرکت اهورادارو توضیح داد: از جمله محصولات دارویی ما که برای تولیدشان از گیاهان دارویی بومی استفاده شده شامل: ژل موضعی منتورا فورت ، ژل دنتا فورت پلاس و محلول کامیلین و..‌. هستند که به ترتیب از گیاهان نعنا فلفلی، میخک و بابونه در آنها استفاده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.