×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از  خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو در بازدید از واحد تحقیقاتی و تولیدی گیاهان دارویی و مرکز درمان ناباروری اردبیل افزود: راه اندازی این مرکز و واحد صنعتی از سوی استانداری اردبیل مورد حمایت بوده و در این زمینه مساعدت خواهد شد.

وی با بیان اینکه فناوران جهاددانشگاهی با ایجاد این واحد می‌توانند نسبت به تحقیقات و عملی سازی ایده‌های خود اقدام کنند، تصریح کرد: ضمن اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و پژوهشی در جهت حرکت به سمت دانش بنیان به دانشگاه‌ها کمک خواهد کرد.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد علمی است و باید به سمت غنی‌سازی فرآورده‌های فناورانه سوق یابد، فعالیت‌های فناورانه را نیازمند حمایت دانست.

وی متذکر شد: وجود آبگرم‌های معدنی یک فرصت خوب برای توسعه استان است و انتظار می‌رود فناوران استان بویژه جهاددانشگاهی با انجام تحقیقات لازم به بهینه‌سازی استفاده از این آبگرم‌ها کمک کنند.

بهنام جو همچنین با اشاره به فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در اردبیل یادآور شد: این مرکز مجموعه ای پیشرفته و علمی از نظر تجهیزات پزشکی و نیروی متخصص فراهم کرده که می‌تواند گام‌های مؤثری در توسعه گردشگری سلامت استان بردارد.

وی برلزوم راه اندازی و فعالیت شعبه مرکز درمان ناباروری اردبیل در شهرستان مرزی بیله‌سوار تاکید کرد و افزود: با ایجاد این شعبه زمینه جذب بیش از پیش و درمان اتباع کشور جمهوری آذربایجان که از طریق گمرک بیله‌سوار وارد استان می‌شوند، فراهم خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.