×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید دمنوش نسترن برای بهبود ورم کلیه

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی ، صمد صمدی نمین مدیر یک شرکت دانش بنیان در اردبیل به خبرنگار مهر  گفت: در این شرکت موفق شدیم دمنوش «ساینوردون» یعنی میوه گل نسترن را تولید کنیم.

وی با بیان اینکه مجوز این دمنوش گیاهی که از گل نسترن تهیه می شود از مبادی ذیربط اخذ شده، خاطر نشان کرد: بالاترین حد ویتامین «ث» در این دمنوش نهفته است. در آزمایشات انجام شده ویتامین ث این محصول ۱۲۵ میلی گرم در ۱۰۰ گرم است و انسان را در مقابل تمامی بیماری ها مقاوم می کند.

صمدی نمین گفت: این دمنوش سنگ کلیه، ورم کلیه و سنگ مثانه را از بین می برد، سرعت گردش خون را بیشتر می کند و باعث می شود که چین و چروک صورت کاهش یابد.

وی با بیان اینکه این دمنوش خونریزی معده را قطع می کند، خاطر نشان کرد: گل های نسترن به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک در کل سطح شهر اردبیل و منطقه گردنه حیران به شکل خودرو رشد می کند؛ شاید در کل سال یک دهم تا یک پنجاهم گلهایی که تولید می شود جمع آوری نمی شود.

به گفته مدیر این شرکت دانش بنیان تولید کننده محصول در زمینه گیاهان دارویی، با توجه به اینکه سالی بیشتر از ۲۰۰ تن گل نسترن به خارج از استان صادر می شود باز هم در تولید این گل محدودیتی نیست و نیازی به کاشت این گیاه به صورت دستی وجود ندارد.وی افزود: کشور ایران مهد داروهای گیاهی است؛ گونه های نادر گیاهی به خاطر وجود مناطق سرد و خشک و معتدل که در اردبیل وجود دارد، رشد می کنند و می توان گفت، کمیاب‌ترین و نایاب‌ترین گیاهان دنیا در این منطقه وجود دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.