×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکیل تعاونی های گیاه درمانی در کردستان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، برهان صلواتی در نشست کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل خواستار انعقاد تفاهمنامه اجرایی با تعاونی ۳۲۰ گیاه درمانی شفای سنندج شد و گفت: براساس این تفاهمنامه باید در روستاها و مناطقی از استان که پوشش گیاهان از نوع دارویی دارند تعاونی های گیاه درمانی تشکیل شود.

وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهمنامه نه تنها محصولات این تعاونی‌ها از سوی گیاه درمانی شفا باید بصورت تضمینی خریداری شود بلکه نیاز است تمهیدی اندیشیده شود تا فرآوری و تولید داروی تهیه شده از طریق این گیاهان نیز به خود روستاییان واگذار گردد.

صلواتی، سیاست های اشتغالزایی و فقرزدایی بویژه ریشه کن کردن فقر مطلق را اولویت برنامه های حال حاضر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و یادآور شد: باید اشتغال و سرمایه گذاری را به عنوان دغدغه رهبر و مجموعه مسولان کشوری و استانی؛ اولویت نخست برنامه ریزی های خود قرار دهیم.

وی در همین راستا خواستار پرهیز از حاشیه سازی ها و کمک به ارتقاء جایگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان شد و گفت: کار در حوزه اشتغال جوانان نیازمند تلاش شبانه روزی و پرداختن به امور واقعی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.