×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع سردرد با چند گیاه

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی تعداد زیادی از گیاهان دارویی بی‌خطر و آرام‌کننده وجود دارند که اثرات جانبی داروهای شیمیایی  را  نداشته و می‌توانید از آن‌ها برای از بین بردن سر درد استفاده کنید.

سنبل‌الطیب
تا زمان از بین رفتن سردرد خود، هر ۳۰ دقیقه یک چهارم قاشق چای‌خوری از آن مصرف کنید. این گیاه دارویی برای سردردهای وابسته به استرس عالی عمل می‌کند.

چای سردرد
این گیاهان دارویی خشک را با هم ترکیب کرده و دم کنید. هر ۳۰ دقیقه یک چهارم فنجان بنوشید تا سردرد کاهش پیدا کند: دو بخش بادرنجبویه را با یک بخش گل بابونه گاوی و یک بخش اسطوخودوس عادى  ترکیب کنید.

فرمول گیاهی عصبی سردرد
گیاهان دارویی این چای، سیستم عصبی شما را آرام می‌کنند. آن‌ها را با هم ترکیب کرده و دم کنید. هر ساعت نیم فنجان بنوشید تا سردرد کاهش پیدا کند. سه بخش بابونه معمولی را به سه بخش بادرنجبویه و یک بخش گل ساعت و یک بخش قاشقک ترکیب کنید.

مخلوط سردرد
این مخلوط هم تنش را آرام کرده و برای شما آرامش به همراه می‌آورد. آن‌ها را با هم ترکیب کرده و دم کنید. تا زمان از بین رفتن سردرد، هر نیم ساعت یک چهارم فنجان بنوشید. دو بخش بادرنجبویه را با دو بخش قاشقک و یک بخش بابونه معمولی و یک بخش گل بابونه گاوی ترکیب کنید.

اگر سردردهای شما عود می‌کنند، حتماً به دنبال دلایل اصلی آن باشید و آن‌ها را درمان کنید. بعضی از مواقع، این دلایل به سادگی آلرژی غذایی است که می‌توانید از آن دوری کنید، یا می‌تواند دلایل دیگری مانند گوارش ضعیف، واکنش به مواد شیمیایی، گرده گل، یا کپک‌های قارچی باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.