×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مطالعه بر روی گیاهان دارویی در قم به مرحله اجرا رسید

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از  خبرگزاری تسنیم از قم، محمد حیدری  در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک‌نهاد  انقلابی  برای ایجاد پیوند میان علم ، تجارت و اقتصاد تشکیل‌شده است.

وی به عملکرد مطلوب این نهاد اشاره کرد و افزود:نیروهای این مجموعه با استفاده از رهنمودهای رهبری و علما هرساله دستاوردهای مطلوبی را به دست آورده و وظایف خود را به شایستگی دنبال کرده‌اند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم از تأثیر ارتباط مناسب این نهاد با دستگاه‌ها و مراکز مختلف استان یادکرد و گفت: این نهاد با انجام فعالیت‌های مختلف تحقیقاتی،پژوهشی و آموزشی و همچنین ساماندهی اشتغال فارغ‌التحصیلان توانسته رسالت خود را به سرانجام رساند.

وی حرکت نیروهای جهادی به سمت عرصه‌های پزشکی را یادآور شد و تصریح کرد: به همت نیروهای جهادی این نهاد مشکل ناباروری در کشور را حل کرده و امروز با داشتن ۱۰۷ مرکز ناباروری در کشور در دنیا حرف اول را در این عرصه می‌زنیم.

حیدری از مطالعه و بررسی گیاهان دارویی در جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد و ادامه داد: در این طرح،ویژگی و خاصیت گیاهان دارویی موردمطالعه قرارگرفته و به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم در عرصه اجرا این مطالعات را مورداستفاده قرار دهم.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به شهر قم به‌عنوان پایتخت جهان تشیع افزود: بعد از موفقیت درزمینهٔ مطالعات داروهای گیاهی و به مرحله تولید رسیدن این پژوهش، باید بتوانیم در عرصه‌های فرهنگی نیز ورود کرده و با ارائه طرح‌های جدید در راستای ترویج فرهنگ دینی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست‌یابیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.