×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پذیرش هنرجو در هنرستان کشاورزی بانه

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی رضا خضری شامگاه چهارشنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور مسئولان شهرستان در بانه برگزار شد، با اشاره به وجود جوانان مستعد در بخش کشاورزی اظهار داشت: احداث هنرستان کشاورزی در شهرستان بانه ضروری است چراکه این منطقه ظرفیت و پتانسیل‌هایی لازم این بخش را دارد.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته شده، مهرماه امسال هنرستان کشاورزی در شهر کانی‌سور بانه راه‌اندازی و شروع به فعالیت می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه تصریح کرد: خوشبختانه موافقت و مجوزهای لازم مبنی بر ایجاد هنرستان کشاورزی در این شهرستان  از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان صادر شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام گرفته شده گفت: در حال حاضر  از مرکز ترویج شهر کانی‌سور بانه استفاده‌ای نمی‌شود و این مکان می‌تواند محل مناسبی برای هنرستان کشاورزی باشد.

خضری افزود: این مرکز در دو طبقه احداث شده و ظرفیت ایجاد سه کلاس در رشته‌های کشاورزی را دارد و پس از تعمیرات لازم این محل, هنرستان کشاورزی از مهرماه امسال در رشته‌های «پرورش گل و گیاهان زینتی» و «پرورش و جمع‌آوری گیاهان دارویی» هنرجو می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: هنرجویان کشاورزی در این رشته‌ها می‌توانند درآمد و بازار کار خوبی برای خودشان فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه گفت: در تامین نیروی انسانی هنرستان کشاورزی در این شهرستان مشکلی نداریم و برای آموزش‌های عمومی از ظرفیت نیروهای این اداره و آموزش‌های مهارتی نیز از توانایی و تخصص نیروهای جهاد کشاورزی بانه استفاده می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.