×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش اشتغال در بخش تولید گیاهان دارویی در استان بوشهر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان داوریی به نقل از خبر نگار مهر، حبیب الله علوی نژاد صبح سه‌شنبه در حاشیه کارگاه آموزشی – ترویجی آشنایی با گیاهان دارویی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مخلف آموزشی ویژه کشاورزان شهرستان عسلویه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: گیاهان دارویی در سلامت انسان و کاهش وابستگی به داروهای سنتزی و شیمیایی اهمیت بسزا و نقش مهمی دارند و همواره مورد استقبال مصرف کنندگان هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: با توسعه کاشت گیاهان دارویی در استان بوشهر زمینه اشتغال افراد در این بخش فرام شده و شاهد توسعه اشتغال در این قسمت خواهیم بود.

وی افزود: کارگاه آموزشی– ترویجی آشنایی با گیاهان دارویی با حضور ۳۰ نفر از کشاورزان روستاهای اخند، بندو، عسکری و بزباز به همراه کارشناسان ذیربط در روستای اخند شهرستان عسلویه برگزار شد.

علوی نژاد افزود: در این کارگاه آموزشی گونه‌هایی که خاص شهرستان عسلویه هستند معرفی شد و چگونگی کاشت آنان بیان شد و از لحاظ اقتصادی و اشتغال آوری مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عسلویه گفت: امکان تولید در سطوح کوچک، توجیه اقتصادی و تلاش برای اصلاح الگوی کشت از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.