×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخستین نمایشگاه گیاهان دارویی قزوین برگزار می‌شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، هادی نیک فطرت اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه صنایع دستی نیز همزمان با این دو نمایشگاه در ۲۵ مهرماه جاری به مدت ۶ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های مذکور در فضایی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع با مشارکت بیش از ۱۰۰ فعال و تولیدکننده در حوزه گل و گیاه، گل‌های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و صنایع دستی برپا می‌شود.

نیک‌فطرت گفت: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، زنجان، همدان، یزد، کرمان، خراسان رضوی و قزوین تولید و محصولات خود را به معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها را برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی، توانمندی استان‌های شرکت کننده در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ آداب و سنن مناطق مختلف کشور و معرفی ظرفیت استان ها در این زمینه جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولیدکننده عنوان کرد.

وی عنوان کرد: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای و باغبانی به همراه نخستین نمایشگاه گیاهان دارویی همزمان با هشتمین نمایشگاه صنایع دستی در قزوین برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه گیاهان دارویی به همراه چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای و باغبانی و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی قزوین از ۲۵ تا ۳۰ مهرماه جاری از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین به روی علاقه مندان باز خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.