×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ماهنامه “داروی گیاهی برتر” منتشر شد

.ماهنامه داروی گیاهی برتر.

به اطلاع مخاطبین گرامی می رسانیم ماهنامه “داروی گیاهی برتر” از ابتدای دی ماه ۱۳۹۴ در کیوسک های مطبوعاتی کشور عرضه گردیده است. مدیرمسئول محترم این ماهنامه آقای مهندس مهدی باباربیع هستند که در معرفی این نشریه عنوان نموده اند: با توجه به اقبال مردم نسبت به داروهای گیاهی و تشنه بودن آنها برای کسب اطلاعات صحیح و دقیق در این حوزه، مجوز قانونی ماهنامه “داروی گیاهی برتر” با گستره توزیع سراسری از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ گردیده است. سعی بر این هست که این نشریه با پرداختن به فواید و خواص داروهای گیاهی و معرفی گیاهان دارویی، توصیه های ائمه اطهار، بزرگان دینی و علمی، همچنین مصاحبه با شرکت های معتبر دارای چارچوب های استاندارد و معرفی محصولات آنها  با شعار “برتر زندگی کنیم” در این حوزه فعالیت نماید.
با تعدادی از متخصصین حوزه گیاهان دارویی مذاکره شده و سعی بر این است نشریه ای با رویکرد علمی و البته با جامعه هدف عموم مردم با صفحات گلاسه چهاررنگ با تیراژ حداقل سه هزار نسخه چاپ و توزیع شود. توزیع در کیوسک های مطبوعاتی، بازارهای گیاهان دارویی کشور ،مراکز فروش گیاهان دارویی و ارسال پستی برای فعالان گیاهان دارویی (تولیدکنندگان-فروشندگان -دانشگاهیان) و شرکتهای فعال در حوزه گیاهان دارویی انجام می شود.

.

آدرس دفتر مرکزی: اصفهان- کیلومتر دو اتوبان، ذوب آهن – مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان – ایستگاه شماره ۲- بخش تحقیقات منابع طبیعی – انجمن علمی گیاهان دارویی اصفهان – دفتر مجله داروی گیاهی برتر.

مدیر مسئول: مهدی باباربیع

تلفن: ۰۳۱۳۷۸۸۷۷۵۸-۰۹۹۰۶۱۱۸۹۰۹

شماره پیامک مجله: ۵۰۰۰۱۴۴۳۳۱

ایمیل مجله: bartarmagazin@gmail.com

.

ماهنامه داروی گیاهی برتر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.