×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش ، Natural news راهکارهای ساده خانگی وجود دارند که به شما کمک میکنند تا ماسک های روشن کننده پوست را تهیه و استفاده کنید. ما در اینجا به سه مورد از این ماسک ها اشاره می کنیم:

لیمو ترش

لیمو ترش

ماسک صورت پودر شیر و آب‌لیمو
مواد لازم: دو قاشق غذاخوری پودر شیر خشک، ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری آب‌لیمو: این مواد را باهم در یک‌کاسه مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآیند. با نوک انگشت آن را روی صورت بمالید. بگذارید به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه روی صورت بماند و سپس بشویید و خشک کنید.

سیب زمینی

سیب زمینی


ماسک صورت خمیر سیب‌زمینی
برای درست کردن این ماسک یک سیب‌زمینی بدارید و پس از رنده کردن آن را به نرمی روی صورت قرار دهید. ۱۱ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید سپس صورتتان را بشویید و خشک‌کنید. سیب‌زمینی مانند آب‌لیمو و شیر به‌طور طبیعی از خاصیت سفیدکنندگی برخوردار است و می‌تواند به‌عنوان نرم‌کننده و جلا دهنده طبیعی پوست عمل کند.
روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین


ماسک صورت روغن بادام شیرین
هم می‌توانید کمی روغن گرم شده بادام را روی صورتتان ماساژ دهید تا گردش خون را تحریک کنید و دوباره پوستتان را جوان سازید و هم آخر شب یک‌مشت بادام را در آب خیس کنید و روز بعد آن را خرد کرده و خمیر کنید. این مخلوط را به مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه روی پوستتان بگذارید و سپس بشویید. در صورت انجام منظم این کار چهره شما روش خواهد شد. همچنین بادام به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان برای غذا و آب‌رسانی به پوست گزینه مناسبی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.