×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارگاه آموزشی طراحی کسب و کار در گیاهان دارویی

“برنامه کسب و کار” روش اجرای یک فعالیت جدید تجاری در یک دوره زمانی مشخص را بیان می‌کند.  اگرچه که هیچ فرمول استانداردی برای تهیه یک برنامه کسب و کار، حجم برنامه یا میزان جزییات و یا حتی هیچ روش ایده‌آلی برای مرتب کردن محتوای برنامه کسب و کار وجود ندارد.

با این وجود هر فرد با تجربه‌ای با شناختی که از مخاطبان خود دارد می‌تواند یک برنامه موثر تدوین نماید. در کارگاه مزبور ضمن آشنایی حضار با  مبانی کار و واژگان رایج در کسب و کار، نمونه های کاربردی و مشکلات اجرایی نیز مورد بحث قرار میگیرد.

لازم به ذکر است این کارگاه توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی با همکاری گروه مدیریت و اقتصاد داروی دانشکده داروسازی شهید بهشتی برگزار  می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۱۸/۹/۹۴ فرم ثبت نام و فیش واریزی(شماره حساب: ۳۴۲۰۶۷۱۰۷ بانک تجارت شعبه دانشگاه   شهید بهشتی) خود را از طریق نمابر یا پست الکترونیکی به دبیرخانه شبکه ارسال نمایند.

هزینه شرکت در این کارگاه۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال معادل صد هزار تومان و برای اعضای شبکه ۵۰۰٫۰۰۰ریال معادل ۵۰ هزار تومان می باشد.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی، می بایست علاوه بر تکمیل فرم اینترنتی موجود در این صفحه، فرم ثبت نام را نیز از لینک ذیل دریافت نموده و پس از تکمیل، آنرا به پست الکترونیک شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی به آدرس info@mpnet.ir ارسال نمایند.

دانلود فرم ثبت نام

برنامه کارگاه طراحی کسب و کار در گیاهان دارویی و داروهای گیاهی

دبیرخانه شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی

www.mpnet.ir ;    email:info@mpnet.ir

نشانی محل برگزاری: اتوبان چمران-ولنجک-دانشگاه شهید بهشتی-ابتدای دوراهی خوابگاه خواهران-پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی-طبقه همکف

تلفکس:۲۲۴۳۱۵۹۹-۰۲۱

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.