×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برپایی جشنواره محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی در تهران

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، در این جشنواره انواع فرآورده های آرایشی و بهداشتی که در فرمولاسیون آنها از ترکیب های طبیعی، عصاره ها و اسانس های گیاهی استفاده شده است، عرضه می شوند.

تهیه فرآورده های آرایشی بهداشتی یکی از اشتغال زاترین و پردرآمدترین راه های فرآوری گیاهان دارویی است که توسعه آن در کشور ضمن جلوگیری از صادرات گیاهان خام، به توسعه صنایع مرتبط کمک و راهی برای صادرات این محولات سالم و طبیعی فراهم می کند و مردم را به سمت استفاده از محصولات سالم تر سوق می دهد.

از این رو، از تمام نهادها، دستگاه ها، انجمن ها، تولیدکنندگان و سایر اقشار علاقمند به توسعه فرهنگ آموزش و بهره برداری صحیح از گیاهان دارویی کشور، انتظار می رود با حمایت مادی و معنوی خود زمینه حضور فعال تولیدکنندگان فرآورده های آرایشی بهداشتی را فراهم کنند.

برگزاری این جشنواره در باغ زیبای گیاه شناسی ملی ایران، فرصت مناسب را برای مردم فراهم می کند که ضمن بازدید از این جشنواه و تهیه محصولات آرایشی بهداشتی سالم و طبیعی، از مناظر طبیعی و دل انگیز باغ گیاه شناسی نیز لذت ببرند.

بخش تحقیقات گیاهان دارویی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور، به عنوان متولی تحقیقات گیاهان دارویی در عرصه منابع طبیعی، از سال ها پیش فعالیت های گسترده ای را در زمینه شناسایی و معرفی گیاهان دارویی، کشت و اهلی کردن، استخراج و آنالیز مواد موثره انجام داده و در معرفی گیاهان دارویی، قابلیت ها و مزایای استفاده از آنها و نیز روش های بهره برداری یا فرآوری به مردم نقش ویژه ای را ایفا کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.