×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع سوهاضمه

natural news در گزارش اخیر خود فهرستی از غذاهایی تهیه‌کرده است که مصرف آن‌ها می‌تواند به فرایند هضم غذا کمک کند. سرکه سیب ، تخم شربتی و آلوئه ورا ازجمله این مواد غذایی ست  است که در ادامه راجع به هرکدام توضیح مختصری داده شده است.

ژل آلوئه ورا صبر زرد

تخم شربتی گیاه دارویی ست که خاصیت التیام بخشی دارد. وقتی  این دانه در آب خیسانده شود (تخم شربتی ده برابر وزن خود آب جذب می‌کند)  قدرت بیشتری پیدا می کند. در این صورت مثل سیم ظرفشویی بدون آنکه مایع مفید معده را تخلیه کند، معده را از نشانه‌های بد برای روده و معده پاک می‌کند.

سرکه سیب که از سیب تخمیر شده ساخته‌شده است می‌تواند جایگزین سرکه سفید در بسیاری از غذاها مانند سس سالاد شود. مصرف این سرکه آنزیم‌ها، پروبیوتیک‌ها و آمینو اسیدهای مفیدی به غذا وارد می‌کند که هضم را بهتر کرده، سوزش معده را آرام کرده، سیستم لنفاوی را تحریک می کند.

آلوئه ورا گیاه دیگری ست که بهتر است خام مصرف شود.  آلوئه ورا منجر به  التیام زخم معده شده و سندروم روده تحریک‌پذیر، ورم مخاط روده بزرگ و دیگر اختلالات هاضمه، درمان و پیشگیری از عفونت‌های قارچی و انگلی، تخفیف یبوست و کاهش و برگرداندن رفلاکس معده از جمله فواید آلوئه ورا برای هضم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.