×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دومین همایش ملی دستاوردهای نوین در تولید گیاهان دارویی با منشاء روغنی

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی فیروزنیا با اعلام این خبر افزود: استانداری خراسان شمالی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان جهاد کشاورزی ، سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور، دانشگاه فردوسی مشهد ، دانشگاه های آزاد اسلامی واحد مشهد، سبزوار، نیشابور و قوچان، دانشکده کشاورزی شیروان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی نخبگان خراسان شمالی در برگزاری این همایش مشارکت و همکاری دارند.

رئیس همایش ملی دستاوردهای نوین در تولید گیاهان دارویی با منشأ روغنی ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی در خصوص گیاهان روغنی، تبادل اطلاعات علمی و یافته های جدید در گیاهان روغنی، بررسی مشکلات و چالش ها و جستجوی راهکارهای مناسب را از اهداف همایش برشمرد.

معاون پژوهشی و فناوری واحد بجنورد و دبیر همایش نیز از ارسال ۲۲۸ مقاله پژوهشی تاکنون خبر داد و افزود: از این تعداد مقاله ارسال شده، ۱۴۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته که ۶ مقاله به صورت سخنرانی و سایر مقالات به صورت پوستری ارائه خواهد شد که مقالات پذیرفته شده در مجله علمی، پژوهشی کشاورزی پویا به چاپ خواهد رسید.

مبین همچنین افزود: در راستای برگزاری این همایش، کارگاه کاربرد ریزمغذی ها در کشاورزی و ورمی کمپوست نیز برای کارشناسان و پیشروهای کشاورزی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش دومین همایش ملی دستاوردهای نوین در تولیدگیاهان دارویی با منشاء روغنی در ۲۴ آبان ماه سال جاری به مدت یک روز در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.