×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری بنیاد برکت در داروهای گیاهی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از واحد مرکزی خبر، مدیرعامل شرکت دارویی البرز از سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری بنیاد برکت در تولید داروهای گیاهی خبر داد.

آقای محمدی در نشست فرصت های سرمایه گذاری گیاهان دارویی خراسان جنوبی در بیرجند گفت: این بنیاد با توجه به تحولات صنعت دارو، سرمایه گذاری بزرگی را در حوزه فناوری دارو آغاز کرده که در این زمینه منطقه تخصصی دارو و فناوری های سلامت، در شهرک صنعتی دارویی برکت در حال راه اندازی است.

وی افزود: تولید فرآورده های طبیعی سلامت از مأموریتهای جدید بنیاد برکت است که با راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری، به دنبال تولید داروهای گیاهی هستیم تا جلوی خام فروشی این محصولات را به خارج از کشور بگیریم.

مدیرعامل شرکت دارویی البرز وابسته به بنیاد برکت ، سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در زمینه بزرگترین برند زعفران ضد سرطان منطقه را از مهمترین طرحهای در حال اجرای این بنیاد اعلام کرد و افزود: بنیاد برکت در سه سال گذشته همچنین هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در تولید دارو سرمایه گذاری کرده است.

آقای محمدی همچنین در این نشست خراسان جنوبی را دارای ظرفیتهای بالا در حوزه گیاهان دارویی ازجمله زرشک، زعفران و عناب دانست و حمایت بنیاد برکت را از شرکتهای دانش بنیان در زمینه تولید داروهای گیاهی اعلام کرد.

آقای دوستی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیز با اشاره به فعالیت شرکتهای دانش بنیان این استان در حوزه فرآوری گیاهان دارویی گفت: از ۸۰۰ گیاه دارویی موجود در خراسان جنوبی، ۱۰۰ گیاه منحصر به این استان است که تاکنون در زمینه فرآوری و تبدیل آنها به داروهای گیاهی اقدامی صورت نگرفته است.

  1. روح اله زارع رفیع

    با سلام بنده در ضمینه بوجاری .ضد عفونی.رنگ امیزی. کوتینگ.بسته بندی انواع بذر از جمله ریز دانه ها . درشت دانه ها . دانه های روغنی.گیاهان دارویی. گیاهان زینتی. گیاهان وحشی. تخصص دارم که بیش از دو دهه میباشد در این ضمینه فعالیت دارم . لذا اماده همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی در این امر میباشم. در صورت صلاح دید با شماره های ۰۹۰۲۹۶۸۱۰۸۲و۰۹۱۹۹۶۸۱۰۸۲ تماس بگیرید .

  2. احمد

    با سلام بنده تولیدکننده نمونه گیاهان داروئی وکارآفرین برتر گیاهان داروئی در استان ایلام میباشم کوهنوردم وبه کوههای خارج ومرتفع ایران هم رفته ام تنوع گیاهان داروئی در استانم بی نظیر است با توجه به اقلیم مختلف در یک زمان /به اموزش تحصیلکرده های دانشگاهی جویای کار هم مبادرت ورزیدم لطفا مرا برای ادامه راه یاری کنید فرهنگی با ۲۵سال سابقه کار ۰۹۱۸۸۴۴۱۶۴۴

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.